تنکابن- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش پهنای باند به میزان چهار برابر و همچنین اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده مازندرانی خبر داد.

پهنای باند اینترنت در مازندران ۴ برابر می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمود واعظی در حاشیه شورای اداری مازندران در تنکابن در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی افزود: مشکلات باغداران مازندرانی در جلسه ای با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاون اول رئیس جمهور و وزیرکشور بررسی و مقرر شد اعتبار مذکور با صلاحدید استاندار توزیع گردد.

وی در رابطه با افزایش پهنای باند اینترنت در مازندران یادآور شد: طی سه سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های آی سی تی استان سرمایه گذاری گردید و درصدد هستیم ۴۲۲ میلیارد تومان دیگر تا پایان دولت در مازندران سرمایه گذاری کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با اقدامات انجام شده، تا شهریور سال آینده پهنای باند اینترنت در مازندران ۴ برابر خواهد شد.

واعظی اضافه کرد: در جلسه شورای اداری مازندران، مشکلات غرب استان شامل آب شرب، بیمارستان و احداث کمربندی بررسی و مقرر شد پیگیری های جدی در این زمینه صورت گیرد.

وزیر فناوری و اطلاعات ضمن قول پیگیری مشکلات مازندران در زمینه‌های آب شرب، برق، کمربندی، مسائل بهداشت و درمان و مصوبات رئیس‌جمهور گفت: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در استان مازندران برای زیرساخت‌های فناوری و مخابراتی سرمایه‌گذاری کردیم.

وی افزود: شبکه انتقال ۳۰ برابر، پهنای باند سه برابر و ۲۰۲۰ روستا در مازندران از اینترنت برخوردار شدند.

واعظی عنوان کرد: در مازندران ۵۸ شهر دارای نسل سوم  تلفن همراه و ۳۰ شهر دارای نسل چهار تلفن همراه هستند و در دستور کار داریم که تمامی روستاهای بالای ۲۰  خانوار به اینترنت متصل شوند و ۵۷۰ کیلومتر در بین شهر فیبر نوری می کشیم.

وی بیان داشت: متأسفانه شاهد این هستیم که تریبون‌های رسمی و غیررسمی و رسانه‌های گوناگون در پی این هستند که با انعکاس مسائل غیر صحیح و نسبت دادن آن به دولت، فضا را عوض کنند.

واعظی تأکید کرد: باید همه مراقب باشیم که این رویکردها مردم را ناامید نکند زیرا بزرگ‌ترین سرمایه این دولت مردم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.