یزد- نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: رکود و بی‌ثباتی در تصمیم برخی از مدیران، امنیت سرمایه‌گذاری در جمهوری اسلامی را به خطر انداخته است.

بی‌ثباتی درتصمیم برخی مدیران سرمایه‌گذاری در کشوررا به خطر انداخته است

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد بذرپاش چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدا در اردکان اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم، در رأس آن بیکاری، خواسته امروز شهدای ماست و امروز باید برای دستگیری از محرومان و زمین‌خوردگان مجاهدت باموالهم و بانفسهم کنیم.

وی افزود: امروز صدمه به جمهوری اسلامی ایران از طریق ناکارآمدی مدیریت در کشور اتفاق می‌افتد؛ مدیریت در کشور باید اصلاح شود، چراکه اینگونه مدیریت اشرافی، بی‌مدل و برنامه، کم‌تحرک و متمرکز به نسخه‌های شکست خورده و خسته، ما را به جایی نمی‌رساند.

بذرپاش تصریح کرد: هر وقت نظام و کشور در یک بخشی در حال جهش است، ناگهان عده‌ای خود کم‌بین و ناامید از راه می‌رسند و کار را متوقف می‌کنند و موفقیت این کشور را در گروی اعتقاد داشتن به ما می‌توانیم است. 

نماینده مردم تهران درمجلس نهم گفت: امروز چشمان شهدا به دستان من و شماست که چقدر گره‌گشایی و دستگیری می‌کنیم؛ دستگیری از یک نیازمند، خود یک یادواره شهداست وما  همه باید خودمان را مدیون شهدا و متعهد به حفظ و پاسداری آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی بدانیم.

وی با تشریح جریان های سیاسی در کشور افزود: امروز با جریانی در سیاست مواجه هستیم که فریبکارانه نخبه دانشگاهی این خطه را به انزوا کشانده و البته این مدل بازی های جناح های سیاسی کشور به خورد جوان ایرانی نمی رود وبه نظر من راه خروج از رکود سیاسی و اقتصادی حاکم بر کشور گوش نکردن به نسخه سراسر عیب و نقص و غرب پیچیده عده ای در داخل است.

عضو هیئت رئیسه سابق مجلس خاطر نشان ساخت: به جای بیگانگان به خودمان و به اراده این ملت بزرگ و به روح سازنده این مردم اعتماد داشته باشیم، نه اینکه برخی‌ها به دنبال تزریق ژنِ ناتوانی، ژنِ نمی‌توانیم، ژنِ وابستگی به دیگران در مردم باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.