بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بسیج رسانه با توجه به رسالتش، باید بصیرت را در بین مردم گسترش دهد تا درد را بشناسد و درمان آن را تهیه کنند، زیرا دردشناسی نیمی از درمان است.

بسیج رسانه باید بصیرت را در بین مردم گسترش دهد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، ظهر پنج شنبه در دیدار با رییس سازمان بسیج رسانه کشور، اظهار کرد: باید یکی از اهداف اصلی رسانه‌های انقلابی و ارزشی رصد کردن دشمن باشند تا بتوانند از همان راهی که دشمن می‌خواهد ما را به انحراف بکشاند، با او مقابله کنند.
وی با اشاره به اینکه دنیای مجازی، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های دیگر ابزارهایی است که دشمن با استفاده از آن پیام خود را به دنیا ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: واگرایی از ارزشهای دینی و همگرایی با ارزشهای غربی دو هدف اصلی رسانه‌های دشمن است.
یعقوبی با تأکید بر اینکه ابتدا باید نقاط نفوذ و رخنه دشمنان را شناسایی کرده و سپس برای مقابله با آن اقدام شود، تصریح کرد: رسانه‌ها بایستی کانالهای ورودی دشمن را شناسایی کرده و سپس عملیات ضربه‌زننده دشمن را بر اساس همان کانالها اجرایی کنند.
وی با اشاره به اینکه نباید هزینه‌ها و سرمایه انسانی و وقت خود را هدر دهیم، ادامه داد: اگر دردها و آسیبها را به‌خوبی شناسایی کنیم می‌توانیم از عهده درمان آنها برآییم.
وی با تأکید بر اینکه باید فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما می‌خواهیم سبک زندگی اسلامی داشته باشیم اساس کار بسیج رسانه قرار گیرد، تصریح کرد: این سازمان باید تلاش کند روحیه انقلابی، بسیجی و دفاع از ارزشها را زنده نگاه داشته و از نیروهای انقلابی، مؤمن و ارزشی دفاع و حمایت کند.
یعقوبی اظهار کرد: بسیج رسانه بازوی توانمندی برای فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی است تا روحیه جهادی و انقلابی در جامعه ما هم باقی مانده و هم تقویت شود.
امام جمعه بجنورد با تأکید بر حاکم بودن روحیه بی‌تکلفی، کم‌هزینه‌ای و پرکاری در سازمان بسیج رسانه، افزود: پیامبر ما «قلیل المؤنه و کثیر المعونه» بود به این معنا که کم‌خرج و پرکار بود؛ ازاین‌رو ما هم باید سعی کنیم در زندگی و کار خود این‌گونه باشیم.
یعقوبی تصریح کرد: بسیج رسانه باید با هزینه‌های اندک کارهای بزرگ کند؛ زیرا اگر با هزینه اندک کارهای بزرگی کردید هنر است.
وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر اعضای بسیج رسانه باید تلاش کنند فرزند زمان باشند؛ زیرا کسی که عالم به زمان باشد غافلگیر نمی‌شود و امروز روزی نیست که لحظه‌ای از زمان عقب بمانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.