کاشان-بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش افتتاح شد.

بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور در کاشان افتتاح شد.

این بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی با اعتباری به میزان ۸۰ میلیارد تومان با متراژ ۱۲ هزار متر و عرصه فضای سبز و تاسیسات ۲۰ هزار متر در سه طبقه و در بخش‌های مختلف توسط موسسه محب سلامت کاشان منتخب وزیر بهداشت با اعضای هیئت رئیسه محلوجی، جمالی، زارع، اعرابی و حاجی جعفری و مدیر عامل رضا نعناکار افتتاح شد.

بیمارستان فوق تخصصی آیت‌الله یثربی دارای بخش‌های آزمایشگاه، اورژانس، CCU ،ICU، دیالیز، سی تی اسکن، رادیوتراپی، رادیولوژی، شیمی درمانی، اتاق عمل، بستری زنان، بستری مردان، اتاق عمل و بخش پذیرایی است.

تعداد تخت‌های ICU دوازده عدد، CCU دوازده عدد، دستگاه های دیالیز ۱۲ دستگاه و ۷ اتاق عمل است و  خدمات انحصاری نظی شیمی درمانی، رادیوتراپی، براکی تراپی بر اساس تعرفه دولتی محاسبه می‌شود.

امتیازی برا ی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان آیت الله یثربی کاشان با بیان اینکه این بیمارستان حبه شده از طرف خیرین و شرکت شمسا که وابسته به وزارت بهداشت است اظهار داشت: امیدواریم این بیمارستان گرفتار مشکلات منطقه‌ای و سلیقه پردازی‌های متفاوت نشود و مشکلی برای خیرین و سرمایه گذاران ایجاد نکند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور افزود: تجهیز کامل و بهره‌برداری بیمارستان به عهده شرکت شمسا است و نباید اختلافی بین این بیمارستان در مورد پرداخت‌ها و رفتارها با بیمارستان‌های دیگر به وجود آید.

وی تصریح کرد: اگر شرکت شمسا تصمیم به اداره کردن خصوصی بیمارستان بگیرد در اینصورت ارتباطی با دانشگاه علوم پزشکی ندارد و کارکنان، پرستاران، پیراپزشکان و غیره باید وارد بخش خصوصی شوند و یا در دانشگاه انجام وظیفه کنند و امکان کار در دو مکان وجود ندارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش خاطرنشان کرد: این بیمارستان امتیازی برای دانشگاه علوم پزشکی کاشان است زیرا از قید و بند برخی مقررات که برای جذب نیرو و استفاده از بیمه تکمیلی و تعرفه خصوصی آزاد است و همچنین امتیازی برای بیمارانی که قصد دارند در کاشان درمان شوند به حساب می آید و نیز امتیازی برای محب سلامت کاشان است که بتواند در کنار دانشگاه از آموزش و پژوهش و اساتید مجرب استفاده کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.