یزد- امام جمعه یزد گفت: رهایی از ذلت مستکبران یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) است.

رهایی از ذلت مستکبران یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه یزد رغبت به آمریکا و تلاش برای جلب توجه مستکبران را از جمله عوامل ذلیل شدن انسان‌ها به ویژه مومنان دانست و اظهار داشت: رهایی از ذلت مستکبران یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) است.

امام جمعه یزد رغبت به آمریکا و تلاش برای جلب توجه مستکبران را از جمله عوامل ذلیل شدن انسان‌ها به ویژه مومنان دانست و افزود: کشورهایی نظیر عربستان سعودی به دلیل آن که عزت خود را جز از خداوند می‌خواهند، ذلیل شدند.

ناصری رهایی از ذلت مستکبران را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آمریکا و دیگر مستکبران جهان همیشه به دنبال توطئه علیه عزت و کرامت مومنان در جامعه اسلامی هستند.

وی بصیرت‌افزایی در نظام اسلامی را ضروری دانست و افزود: حماسه ۹ دی، یکی از نمادهای قدرت بصیرت و تبعیت از ولایت‌فقیه در برابر توطئه‌های شوم مستکبران است.

امام جمعه یزد گفت: خداوند متعال در قرآن کریم مؤمنین را به صبر توصیه کرده و می‌فرماید: سست و پشیمان نشوید و مؤمن باشید و از این تهدیدها و تحریم‌ها نترسید و بنده دنیا و دنیاطلبان نباشید.

وی با تاکید بر اینکه ملت ما باید صبر پیشه‌کنند و دولت نیز باید عزت‌طلب باشد، ادامه داد: ملت و دولت ما در این بحرانی که دنیا برای ما به وجود آورده دو راه بیشتر ندارد؛ یکی اینکه عزت، حیثیت، دین و استقلال خود را رها کرده و به سراغ غربی‌ها بروند و دیگر اینکه صبر و استقامت پیشه کرده و عزت و استقلال خود را در سایه توانمندی‌های داخلی حفظ کنند.

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به ۱۷ دی سالروز توطئه کشف حجاب دشمنان دین اسلام اظهار داشت: حجاب عامل حفظ کرامت و ارزش‌های دینی، کاهش اختلاف های خانوادگی، گناه و نیز حیثیت زنان در جامعه اسلامی است.
وی از زنان و دختران خواست تا علاوه بر حفظ کرامت و عزت خود با رعایت حجاب به عنوان یکی از جمله ویژگی‌های آموزه‌های دینی مکتب ناب محمدی به جای تمرکز بر کار خارج از خانه در تربیت فرزندان تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.