شهرکرد-مردم دیگر از این دعواهای مسئولان عالی رتبه و مقامات قضائی و دولتی خسته شده اندبه فکر مشکلات مردم باشید نه اینکه باری بر دوش مردم بگذارید در این شرایط سخت رکود، گرانی و بیکاری خواهش می کنم به فکر مردم باشید.

دولت و دستگاه قضایی به فکر مشکلات مردم باشند

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد با انتقاد از دولت و  قوه قضائیه تصریح کرد: اگر هم انتقادی دارید با تعامل سازنده و گفتگو های دوستانه مشکلاتتان را رفع و رجوع کنید نه اینکه در مراسم رسمی به هم توهین کنید و به یکدیگر افتراء وارد کنید!

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ، مردم دیگر از این دعواهای مسئولان عالی رتبه و مقامات قضائی و دولتی خسته شده اند تاکید کرد: به فکر مشکلات مردم باشید نه اینکه باری بر دوش مردم بگذارید در این شرایط سخت رکود، گرانی و بیکاری خواهش می کنم به فکر مردم باشید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به  ۱۹ دی  ماه و قیام مردم قم، سرآغاز انقلاب اسلامی، گفت:شهادت شهید والا مقام شهید حاج سید مصطفی خمیمی فرزند برومند حضرت امام و برگزاری مجالس متعدد اقبال مردم باعث شد که شاه به وحشت بیفتد و دستور بدهد مقاله ای بنویسند به عنوان استعمار سرخ و سیاه در روزنامه اطلاعات در ۱۷ دی ماه این مقاله به چاپ رسید.

نکونام افزود:در این مقاله به امام، مرجعیت، شهدا، حوزه های علمیه  و مردم انقلابی توهین شد و لذا قم آرام نگرفته و مردم قیام کردند.

امام جمعه شهرکرد خاطر نشان ساخت: دسته دسته منزل مراجع، مراجع عظام تقلید حرف زدند و یک آتشی برافروخته شد از حماسه مردمی و عصر روز نوزده دی دیگر شاه نتوانست تاب بیاورد.

وی بیان کرد: شاه به جان مردمی که به خیابان آمده بودند افتاد  و آن ها را به خاک و خون کشید اما مردم دست برنداشتند و شعار دادند که از جان خود گذشتیم با خون خود نوشتیم یا مرگ یا خمینی.

وی ادامه داد: این شعار زنده و پویا کار خودش را کرد. شهید شدند اما خون به جریان افتاد و آرام آرام زمینه پیروزی انقلاب در سال بعد، سال ۱۳۵۷ فراهم شد و انقلاب به مدد پرودگار متعال شکل گرفت با آن قضایایی که شما شاهد آن بودید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.