کرمان - رئیس بهزیستی شهرستان ارزوئیه از اجرای طرح آمبلیوپی در ۵۸ پایگاه و سنجش۲ هزار و ۱۸۰ کودک ۳ تا ۶ سال در شهرستان ارزوئیه خبرداد.

دو هزار و ۱۸۰ کودک در ارزوئیه معاینه تنبلی چشم شدند

به گزارش قدس آنلاین، زهرا کلانتری رئیس بهزیستی شهرستان ارزوئیه با اشاره به فعالیت‌ها وخدمات انجام شده در این شهرستان توسط بهزیستی اظهار داشت: تاکنون  سنجش شنوایی برای بیش از ۲۳۰ نوزاد در شش ماهه نخست امسال در این شهرستان توسط بهزیستی انجام شده است.

 وی ازاجرای طرح آمبلیوپی در ۵۸پایگاه و سنجش۲ هزار و ۱۸۰ کودک ۳ تا ۶ سال در شهرستان ارزوئیه خبرداد و گفت: طرح شناسایی معلولان در ۲۶ روستای شهرستان اجرا شده و ۹ کمیسیون پزشکی ویژه معلولان جهت تحت پوشش قرار دادن ۸۴ معلول جدید در سال ۹۵ نیز برگزار شده است.

رئیس بهزیستی ارزوئیه با اشاره به توانمندسازی معلولان گفت: برای ۲۳ نفر از معلولان و مددجویان با پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال شده است.

کلانتری با بیان اینکه دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مدارس شهرستان ارزوئیه در حال اجرا است افزود: خدمت به مردم و رسیدگی به آلام و دردهای اجتماعی به ویژه در زمینه معلولیت‌ها وآسیب‌های اجتماعی نیازمند نگاه پیشگیرانه  و ترویج این تفکر درجامعه و جلب حمایت خیرین است.

رئیس بهزیستی ارزوئیه خاطرنشان کرد: بهزیستی بیش ازحمایت مالی نیازمند حمایت‌های غیرمالی وفرهنگی خیرین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.