یزد- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان یزد جلسات خاطره‌گویی انقلاب در استان یزد برگزار می‌شود .

جلسات خاطره‌گویی انقلاب در استان یزد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رقیه دوست فاطمی‌ها، صبح شنبه در ستاد دهه فجر استان یزد با بیان این خبر اظهار داشت: همچنان که جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم ما همواره خاطره‌آفرین بوده است، باید تلاش کنیم این شادمانی و جذابیت برای نسل جوان انقلاب و به ویژه کودکان نیز در ایام‌الله دهه فجر ایجاد شود.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع کمیته کتاب و کتابخوانی ستاد دهه فجر استان افزود: یکی از برنامه‌هایی که برای دهه فجر سال ۹۵ طراحی شده و به اجرا در خواهد آمد، نشست کتاب‌خوان ویژه « اخلاق» با محوریت اندیشه‌های امام خمینی(ره) خواهد بود.

دوست فاطمی‌ها، نسل جوان و نوجوان را نیازمند و تشنه دانستن حقایق و خاطرات دوران پیرزوی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: برگزاری دوره‌های خاطره‌گویی از ایام پیروزی انقلاب، یکی از برنامه‌هایی است که در دهه فجر سال جاری در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان به اجرا در خواهد آمد.

وی از امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همزمان با دوازدهم بهمن‌ماه، سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی‌مان خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.