ایلام- استاندار ایلام گفت: با استفاده از نتایج آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل اطلاعات و آمار این طرح بروز شود.

طرح جامع پدافند غیرعامل بروز شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مروارید در نشست شورای پدافند غیرعامل استان، اظهار داشت: طبق ضوابط موجود، کلیه طرح‌های جدید در سطح کشور باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند و در زمان طراحی طرح‌ها، شاخصه‌های پدافند غیرعامل در آن‌ها رعایت شود.

وی به تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان،اشاره کرد و بیان داشت: در تهیه یک طرح، هر چه بررسی وضع موجود بر اساس آمار و اطلاعات بروز انجام گیرد، خروجی طرح دقیق‌تر و کارآمدتر خواهد بود، لذا در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان باید از اطلاعات دقیق و بروز استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این نشت خواستار تشکیل کمیته فنی ذیل شورای پدافند غیرعامل استان به‌منظور بررسی کارشناسی فرایند تهیه طرح شد.

وی با بیان اینکه به علت نوپا بودن پدافند غیرعامل در کشور، شرح خدمات آن ناقص است، یادآور شد: نیاز است که اصلاحات لازم در این خصوص انجام پذیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری نیز در این نشست به اهمیت آموزش در پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: تا زمانی که اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در جامعه نهادینه نشود اهداف آن تحقق پیدا نخواهد کرد.

پرویز شریفی خاطرنشان ساخت: تاکنون ۸۰۰۰ نفر ساعت کلاس آموزشی در زمینه پدافند غیرعامل در استان برگزارشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.