مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ناشران ۲۹ کشور متقاضی شرکت در نمایشگاه بین‌المللی استان هستند که از ۱۶ تا ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود.

استقبال ناشران ۲۹ کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، احد جاودانی بابیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان در ۳۲۰ غرفه از ۱۶ تا ۲۲ بهمن در مجتمع نیاوران واقع در ساری، جاده قائم‌شهر – ساری برگزار می‌شود اظهار داشت: ۵۷۰۰ ناشر درخواست حضور در نمایشگاه را کردند و ۷۰ هزار و ۷۵۵ عنوان کتاب برای عرضه در نمایشگاه ثبت‌نام‌شده است.

وی با عنوان اینکه ۲۹ کشور درخواست شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان رادارند، افزود: سال گذشته ناشران ۱۲ کشور در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند و امسال ازنظر شمار کشورها و ناشران با رشد و استقبال چشمگیری مواجه بوده‌ایم.

جاودانی با اشاره به استقبال خوب ناشران استانی برای شرکت و حضور در نمایشگاه کتاب یادآور شد: در نمایشگاه علاوه بر عرضه کتاب‌های جدید تألیف برنامه‌های فرهنگی خوبی نظیر رونمایی کتاب، امضای کتاب با حضور مؤلف، نقد و بررسی کتاب، قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی و غیره برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین بابیان اینکه تخفیف و بن‌های ویژه‌ای برای حمایت از صنعت نشر و کتاب و کتاب‌خوانی در نظر گرفته‌شده است، گفت: بن‌های کتاب همزمان با برپایی نمایشگاه در محل نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد با همکاری آموزش‌وپرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها زمینه بازدید دانش آموزان، طلاب و دانشجویان را از این رویداد فرهنگی فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.