۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 492643

سرمربی میلان به تمجید از بوناونتورا پرداخت و او را بازیکن مهمی برای میلان و تیم ملی ایتالیا دانست.

تمجید ویژه سرمربی میلان از ستاره ملی پوش

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا به دیدار تورینو رفت و در حالی که ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتاد، در نهایت با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست داد تا میلان راهی مرحله بعدی این رقابت ها شود. 

ویچنزو مونتلا بعد از برد تیمش برابر تورینو در نشست خبری خود گفت: تمام بازیکنانم در این دیدار تلاش زیادی داشتند ولی باید از جیاکومو بوناونتورا تمجید کنم که به خوبی توانست خودش را نشان دهد. او می تواند در تمام نقاط زمین برای ما بازی می کند. او بازیکن فروتنی است که فقط می خواهد چیزهای جدید یاد بگیرد و بهتر شود و به نظر من او برای میلان و تیم ملی ایتالیا مثل یک جواهر است.

او ادامه داد: تورینو بازی را بهتر از ما شروع کرد و گلی که به ثمر رساند باعث شد ما شجاعت بیشتری پیدا کنیم و رفته رفته به بازی مسلط شویم. خوشحالم در نهایت تیم برنده زمین ما بودیم. بازی سختی را توانستیم پیروز شویم. فکر کنم روحیه تیمی بالای خودمان را نشان دادیم و سزاوار این بودیم که برنده از زمین خارج شویم. خیلی از تیم ها در ایتالیا جوان و یا پیر هستند ولی چیزی که من از میلان راضی هستم این است که تیمی را در اختیار دارم که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارم و این همکاری خیلی خوب در تیم ما شکل می گیرد و به پیشرفت تیم کمک کرده است. 

میلانی ها در نقل و انتقالات ژانویه توانستند یک دروازه بان به خدمت بگیرند تا جانشین دوناروما در این تیم باشد. مارکو استواری دروازه بان کالیاری تا پایان فصل به صورت قرضی به میلان پیوست تا فوتبال خود را در میلان ادامه دهد.

میلانی ها در نخستین بازی سال ۲۰۱۷ میلادی برابر کالیاری در ساردینیا به یک برد شیرین یک بر صفر دست یافتند و حالا در دومین دیدار خود در سال جدید میلادی نیز توانستند پیروز از زمین خارج شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.