رییس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران گفت: ۵۰۰ کانون در تهران فعال هستند که می توان از ظرفیت آن برای بزرگداشت مناسبت های ملی و انقلابی استفاده کرد.

۵۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد تهران فعالیت می کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام امیر شمس عصر شنبه در دیدار با حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به آمادگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای همکاری در زمینه بزرگداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد برای بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر آماده هستند.

رییس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران افزود: برنامه هایی در ایام الله دهه مبارک فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد کانون های فرهنگی و هنری فعال در مساجد تهران ادامه داد: ۵۰۰ کانون فرهنگی و هنری در تهران فعال هستند که از ظرفیت این کانون ها برای  بزرگداشت مناسبت های ملی و انقلابی استفاده می شود.

حجت الاسلام سید محسن محمودی نیز در این دیدار رسالت مساجد را در پاسداشت مناسبت های ملی و انقلابی بسیار خطیر و مهم دانست و اظهار داشت: مساجد همواره کانون دفاع از ارزش های اسلامی و دینی بوده اند و باید این رسالت و ظرفیت حفظ شود.

وی افزود: باید زمینه حضور جوانان و انس هر چه بیشتر آینده سازان ایران اسلامی با پایگاه مسجد فراهم شود و مناسبت های انقلابی و ملی این ظرفیت را در اختیار متولیان قرار می دهد.

محمودی ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در بزرگداشت برنامه های ملی و انقلابی نقش موثر وقابل توجهی را ایفا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.