دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی کشور حضور مردم در مراسم یوم الله ۹ دی را مایه دلگرمی دانست و گفت: باید از برگزاری باشکوه مراسم یوم الله ۹ دی که باشکوه خاصی برگزار شد، تشکر کرد.

حضور مردم در مراسم گرامیداشت ۹ دی مایه دلگرمی بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمد علی امانی ظهر شنبه در دیدار با حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مسئول ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه فجر در این استان اظهار داشت: باید از ظرفیت های مختلف برای بزرگداشت مناسبت های انقلابی از جمله یوم الله دهه فجر استفاده کرد.

دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی کشور با اشاره به آمادگی این حزب برای افزایش همکاری ها برای بزرگداشت هر چه باشکوهتر مناسبت های ملی و انقلابی افزود: حزب موتلفه اسلامی آمادگی دارد تا در برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های ملی و انقلابی که موجب تقویت نظام اسلامی می شود، همکاری لازم را داشته باشد.

وی حضور مردم در مراسم یوم الله ۹ دی را مایه دلگرمی دانست و ادامه داد: باید از برگزاری باشکوه مراسم یوم الله ۹ دی که باشکوه و عظمت خاصی برگزار شد، تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این دیدار اظهار داشت: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آمادگی استفاده از ظرفیت نهادها، ارگان ها و احزاب مختلف را برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم انقلاب دارد.

وی افزود: افزایش همکاری ها با نهادهای مختلف از جمله موضوعاتی است که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با جدیت دنبال می شود و اعتقاد داریم که این همکاری ها به تقویت برنامه های ملی و انقلابی کمک خواهد کرد.

محمودی با تجلیل از نقش حزب موتلفه اسلامی در دفاع از ارزش ها  و آرمان های انقلاب اسلامی ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای دفاع از ارزش های اسلامی و استحکام پایه های نظام تلاش کرده که شایسته تقدیر و سپاس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.