مشهد- مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تکمیل پیاده راه زائر مسیر نیشابور – مشهد نیازمند اعتبار و توجه ویژه مسؤولان استان است.

کمبود اعتبار «پیاده‌ راه» نیشابور- مشهد را میانه راه رها کرد

محمد پارسا در گفت وگو با قدس آنلاین افزود: در راستای خدمات ‌رسانی به زائران پیاده، مطالعات پیاده ‌راه از نیشابور به طرف باغچه حد فاصل جوادیه تا باغچه در اسفندماه ۹۳ به مهندسین مشاوربخش خصوصی  ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در این راستا و پس از برگزاری جلسات و با هماهنگی و دستور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی و تصویب کلیات طرح، مطالعات طراحی تفصیلی توسط مهندسین مشاور انجام  و در نهایت مسیر به ۶ قطعه تقسیم شد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: قطعه اول و دوم هرکدام به طول ۱۱ کیلومتر و قطعه سوم به طول هشت کیلومتر با مجموع اعتبار ۸۰ میلیارد ریال حد فاصل روستای جوادیه به باغچه تا کیلومتر ۳۰، صددرصد تکمیل شده، قطعه چهارم پروژه نیز به طول ۱۳ کیلومتر در همین مسیر در حال برگزاری مناقصه است و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: قطعه پنجم این پروژه به طول بیش از ۱۱ کیلومتر از شهرستان نیشابور به سمت بخش جوادیه است که در حال مطالعه می‌باشد، قطعه ششم پروژه نیز به طول ۱۱/۵ کیلومتر می‌باشد که در ادامه همان مسیر تا کیلومتر ۳۲ است. که برای تکمیل این قطعات نیازمند اعتبار و توجه ویژه مسؤولان استانی  و کشوری هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.