یزد- رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: بروز حوادث تلخ و ناگواری همچون آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو ناشی از بی توجهی به اصول ایمنی ساختمان و اهمال برخی دستگاه های دست اندرکار است و سهل انگاری در برابر مسائلی که با جان مردم سر و کار دارد به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

سهل انگاری در برابر مسائلی که با جان مردم سر و کار دارد به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شامگاه جمعه در تجلیل از خدمات آتشنشانان و همدردی با بازماندگان و مجروحان حادثه ساختمان پلاسکو، در ایستگاه مرکزی آتش نشانی اردکان اظهارداشت: آتشنشانان با توجه به مخاطراتی که در حرفه خود با آن مواجه می شوند، نیازمند حمایت های قانونی بیشتری می باشند .
وی افزود: آتشنشانان در جایگاه حساس، خطیر و سختی قرار دارند و سلامت مردم و نجات جان آنان به درایت و از خودگذشتگی این قشر بستگی دارد واین قشر تاکنون ثابت کرده اند که در این راه به خوبی قدم برداشته و از بذل هیچ کوششی فروگذار نکرده اید.  

تابش تصریح کرد: باید از آتش نشانان در برابر حوادث مختلف، حمایت قانونی بهتری صورت گیرد و با توجه به حساسیت ایجاد شده در روزهای اخیر نزد افکار عمومی و مسئولان، رسیدگی به مشکلات و برطرف کردن خلاهای قانونی در این زمینه تسهیل شود.
نماینده مردم اردکان ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری بین بخشی همه نهادها و دستگاه های اجرایی، هر چه سریعتر ابعاد حادثه ساختمان پلاسکو روشن شود.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.