سرمربی آرژانتینی تاتنهام پیش از دیدار برابر سیتی عنوان کرد آنها قدمت و تاریخ بهتری نسبت به تیم حریف دارند.

کنایه جالب پوچتینو به سیتیزن ها/ واضح است تاتنهام بزرگتر از منچسترسیتی است!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، امروز (شنبه) در یکی از دیدارهای حساس هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام باید به دیدار منچسترسیتی برود. در دیدار رفت تاتنهامی‌ها موفق شدند بازی را به سود خود به پایان برسانند و اولین شکست فصل پپ گواردیولا در لیگ برتر را رقم بزنند. اکنون نیز هر دو تیم برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی باید در این دیدار به برد برسند.

مائوریسیو پوچتینو پیش از دیدار تیمش برابر منچسترسیتی در نشست خبری گفت‌: واضح است تاتنهام بزرگتر از منچسترسیتی است. ما قدمت بیشتر، تاریخ بهتر و هواداران بیشتری نسبت به منچسترسیتی داریم. شما می توانید در اسپانیا دو تیم بارسلونا و اسپانیول که همشهری هستند را مورد مقایسه قرار بدهید و اندازه دو تیم را بفهمید اما در انگلیس تفاوت‌ها کم است. در واقع اینجا، دنیای دیگری است و همه چیز متفاوت با لیگ‌های دیگر است. مطمئن هستیم بازی برابر سیتی یکی از بازی‌های تعیین کننده ما در این فصل خواهد بود. در این بازی است که باید نشان بدهیم لایق صدرنشینی هستیم و بازیکنان این قابلیت را دارند تا به صدر جدول لیگ برتر برسند. می‌خواهیم خودمان را برابر تیم بزرگی نشان بدهیم.

به نقل از ایسنا، منچسترسیتی هفته‌ گذشته با نتیجه‌ چهار بر صفر برابر اورتون شکست خورد تا انتقادها از گواردیولا بیشتر از قبل شود. سرمربی تاتنهام در این‌باره گفت‌: شکست برابر اورتون هیچ چیز  را عوض نمی‌کند. بعضی مواقع شما در فوتبال می برید و در برخی موارد هم شکست می خورید. مهم نیست و چیزی را عوض نمی‌کند. گواردیولا لازم نیست کیفیت خودش را ثابت کند. او در تیم‌های قبلی خود مانند بارسلونا و بایرن مونیخ، توانسته است کیفیت مربیگری خود را نشان بدهد. همه می دانیم او چه مربی خوبی است. با این حال  انتظارات کنونی از او خیلی زیاد است. نمی توانید بعد از چند ماه، یک تیم را صاحب جام کنید. باید صبر داشت. مطمئن هستم سیتی با گواردیولا موفق خواهد شد و چه بسا در فصل آینده بتواند یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.