یزد- مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: متاسفانه قریب به اتفاق فضاهای مسکونی در یزد وضعیتی مشابه پلاسکو را دارند که عمدتا اطفای حریق ندارند و در برخی موارد نیز پس از پایان کار سیستم اطفای حریق یا دست کاری شده و حذف شده یا اینکه به مرور بلااستفاده شده است.

بیشتر فضاهای مسکونی در یزد وضعیتی مشابه پلاسکو دارند

به گزارش قدس آنلاین، هادی هادی نسب شامگاه شنیه باحضور در سازمان آتش نشانی یزد اظهارداشت: نقش مدیران عضو ستاد مدیریت بحران استان در زمینه اطلاع رسانی به مردم بسیار اثرگذار است و همه باید کمک کنیم تا اگر خدای نکرده اتفاقی افتاد کمترین تلفات را داشته باشیم.
وی ضمن گرامیداشت جان فشانی نیروهای آتش نشانی بویژه گرامیداشت یاد آتش نشانان شهید پلاسکو افزود: متاسفانه در این حادثه بهترین عزیزان ما جان خود را گذاشتند تا مردم در آسایش باشند لذا وظیفه همه ماست تا با رفع مشکلات، کمک کار ماموران آتش نشانی باشیم تا اگر خدای نکرده حادثه ای به وقوع پیوست مشکلات آنها مضاعف نشود.
این مراسم که با حضور جمعی از مدیران نهادهای عضو ستاد مدیریت بحران استان یزد در محل نمازخانه ستاد مرکزی آتش نشانی یزد برگزار شد پخش کلیپی از تصاویر آتش نشانان فداکار پلاسکو و همچنین ادای احترام به دو شهید آتش نشان یزد از دیگر برنامه های مراسم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.