رشتخوار -ظهر یکشنبه آئین معارفه بخشدار جدید جنگل از توابع شهرستان رشتخوار باحضور فرماندار، امام جمعه رشتخوار و جنگل ، شهردار، اعضای شورا و دهیاران بخش جنگل برگزار و از زحمات ابراهیم شیبانی بخشدار سابق این بخش تقدیر به عمل آمد.

بخشدار جدید «جنگل» از توابع شهرستان رشتخوار معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین ،فرماندار رشتخوار دراین مراسم آقای جواد ابراهیم زاده را بعنوان بخشدار جدید منطقه جنگل که دارای ۱۹ روستا، دو دهستان و یک شهر است به حاضران معرفی کرد .

خالقداد عرب در این مراسم  ضمن قدردانی از بخشدار قبلی با تاکید بر همدلی، وفاق و همبستگی همه مسئولین منطقه اظهار داشت: هرچه نظام اسلامی قدرتمند در عرصه‌های مختلف ظاهر شود، برای کشور عظمت ایجاد کرده و آبادانی، سرافرازی و توسعه میهن اسلامی را به‌دنبال خواهد داشت.

وی  بر  استفاده از  تمام ظرفیت‌ها، فضا و امکانات برای تبیبن اهداف انقلاب در توسعه و آبادانی منطقه توسط مردم و مسئولان در این بخش تاکید کرد .

فرماندار رشتخواردر ادامه گفت: مسئولیت امانت است و هر شخصی که به او مسئولیتی واگذار شد باید بداند امانتی بر دوش او نهاده شده است که باید به نحو احسن آن را انجام دهد و هر زمانی که موعد واگذاری آن به شخص دیگری فرا رسید با کمال افتخار آن را واگذار کند.

گفتنی است بخش جنگل  با جمعیتی حدود ۳۰ هزار نفر در ۱۲۰ کیلومری مرکز شهرستان رشتخوار قرار دارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.