۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 495682

تیم لس آنجلس لیکرز در بازی امروز خود در لیگ NBA با اختلاف ۴۹ امتیاز شکست خورد تا سنگین‌ترین باخت تاریخ خود را تجربه کند.

سنگین‌ترین شکست تاریخ لیکرز در NBA

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز (دوشنبه) در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، تیم لس آنجلس لیکرز در یازدهمین سالگرد ۸۱ امتیازی شدن کوبی برایانت، فوق ستاره پیشین خود (در بازی مقابل تورونتو رپتورز، سال ۲۰۰۶) سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را تجربه کرد. لیکرز در بازی امروز خود با اختلاف ۴۹ امتیاز مغلوب میزبان خود دالاس موریکس در سالن امریکن ایرلاینز شد.

نتایج کوارترهای این بازی، ۲۹ بر ۲۲، ۳۸ بر ۱۱، ۲۳ بر ۲۲ و ۳۲ بر ۱۸ بود. مجموع امتیازات ۱۳ بازیکن لیکرز که در این بازی به میدان رفتند، کمتر از امتیازات برایانت در سال ۲۰۰۶ مقابل رپتورز بود.

تیم فینیکس سانز با ۴۰ امتیاز و ۱۳ پاس گل اریک بلدسو از سد تورونتو رپتورز گذشت و مینه سوتا تیمبر وولوز با ختلاف ۳ امتیاز مقابل دنور ناگتس در سالن تارگت سنتر به پیروزی رسید.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

لیکرز ۷۳ – دالاس ۱۲۲
فینیکس ۱۱۵ – تورونتو ۱۰۳
دنور ۱۰۸ – مینه سوتا ۱۱۱

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، تورونتو و بوستون در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های میامی و بروکلین در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم گلدن استیت، سان آنتونیو و هیوستون صدرنشین هستند و فینیکس و لیکرز در انتهای جدول ایستاده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.