۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: 496007

فرماندار رودبار جنوب گفت: 34 روستا در بخش مرکزی و بخش جازموریان این شهرستان به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها در محاصره سیلاب هستند.

34 روستای رودبار جنوب در محاصره سیلاب

به گزارش قدس آنلاین، عطا ناوکی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، پیگیر بازگشایی راه های ارتباطی این 34 روستا هستیم.
وی بیان کرد: به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، برق 20 روستا از صبح امروز قطع اما با پیگیری و فعالیت سه گروه اداره برق شهرستان رودبارجنوب، برق آنها امشب وصل شد.
وی گفت: ستاد بحران شهرستان در ساعات اولیه بارش باران در فرمانداری رودبار جنوب تشکیل شد و با حضور بخشداران و دهیاران مناطق حادثه دیده، پیگیر رفع مشکلات این مناطق هستیم.
فرماندار رودبار جنوب افزود: طبق برآورد اولیه بارش باران و طغیان رودخانه ها، تاکنون 50 میلیارد ریال به زیرساخت های این شهرستان خسارت وارد کرده است.
وی گفت: شامگاه گذشته (یکشنبه) مسیر رودبارجنوب به سمت ایرانشهر که به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها مسدود شده بود، با تلاش راهدارای بازگشایی شد.
ناوکی افزود: سه پل در محور اصلی جیرفت به سمت رودبار جنوب تخریب و دو آب نما در بخش مرکزی این شهرستان خسارت دیده اند که با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با ایجاد راه فرعی محور ارتباطی بازگشایی شده است.
سامانه بارشی که از روز جمعه در استان کرمان فعال شد، در جنوب کرمان به صورت بارش باران در مناطق کوهستانی به صورت بارش برف تا امروز ادامه داشت.
بارش شدید باران در برخی شهرستان های دیگر استان نیز باعث آبگرفتگی و خسارات جزئی شده است.
مرکز شهرستان رودبار جنوب در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.