یزد- رئیس پلیس راه استان یزد گفت: با توجه به بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان، تردد وسایل نقلیه تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

تردد در گردنه های استان یزد تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ احمدمظفری صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن اشاره به بارش برف و باران در سطح استان یزد اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس راه و راهداری تمامی محورهای مواصلاتی و اصلی استان باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

وی گفت: محورهای فرعی و برف گیر استان نیز در حال نمک پاشی می باشد و عبور از برخی از این محورها نیاز به زنجیرچرخ دارد و رانندگانی که قصد عبور از محورهای فرعی و کوهستانی به ویژه گردنه های علی آباد، سخوید، خرانق، رباط و ارکلان را دارند حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ مظفری از شهروندان خواست با توجه به وضعیت هوا و بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و چنانچه قصد سفر دارند از وضعیت فنی خودروی خود و همچنین سیستم گرمایشی آن اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه استان یزد در پایان ضمن اشاره به لغزندگی بسیار زیاد برخی از محورهای برف گیر و کوهستانی توصیه کرد: رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی با دیگر خودروها با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

در حال حاضر در شهر یزد بارش باران الهی بعد از مدتها بر زمین تشنه شهر می بارد و در اطراف و شهرستانهای یزد در بعضی نقاط سرد برف می بارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.