۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 496317

رصدخانه

خبرهای کوتاه از حاشیه دنیای سیاست/ ویژه ها

اینجا می توانید اخبار کوتاه و حاشیه های دنیای سیاست را بخوانید.

رصدخانه

قدس آنلاین:

دو ایرانی ۳۶ بار در کاخ سفید

تسنیم/ به نوشته واشنگتن فری بیکن و به موجب فهرست بازدیدکنندگان کاخ سفید، حسین موسویان و تریتا پارسی - دو لابیگر هسته ای- بیش از 30 بار در کاخ سفید با مقامات دولت اوباما گفت و گو کرده‌اند.

غافلگیری آقای سخنگو

شهرنوشت/ خبرنگار شبکه خبر به سخنگوی آتش نشانی گفت: پیش از اینکه درباره آواربرداری گزارش شما را بشنویم می خواهم بپرسم آیا امروز تولد دختر شماست؟ ملکی که غافلگیر شده بود با تایید گفت که شنیدن این موضوع سبب شد تا در پنج روز اخیر برای اولین بار لبخند بزند.

دختر کلینتون و پسر ترامپ

رکنا/ انتشار تصویر از -بارون- پسر 10 ساله خواب آلود ترامپ کافی بود تا توپخانه فضای مجازی به سوی او نشانه رود اما عجیب تر این بود که چلسی کلینتون -دختر سرشناس کلینتون ها- به دفاع تمام قد از پسرک ترامپ برخاست.

واکسن خبر جعلی

ایسنا/ «ساینس» نوشت: دانشمندان اعلام کردند، واکسنی روانی برای خبرهای جعلی طراحی کرده‌اند تا افراد را در برابر اطلاعات نادرست مصون بدارد.

ارزیابی دو برادر

ساعت24/ رییسان قوه مقننه و قضاییه -در سخنان نزدیک به یکدیگر- گفته‌اند، نباید در ارزیابی ترامپ و دولتش شتاب‌زده رفتار کرد.

سرپوش آمریکایی بر رسوایی انگلیسی

العالم/ روزنامه تایمز نوشت: دولت اوباما از دولت کامرون-نخست‌وزیر پیشین انگلیس- خواسته بود جزییات آزمایش مخفی و شکست خورده موشکی ترایدنت غیرمسلح را منتشر نکند. بهای هر موشک این سامانه  17 میلیون پوند است که ضربه‌ای برای آمریکا به شمار می‌آید.

دیگر دروغ نمی‌گویم

جام‌جم/ به گزارش العالم، سخنگوی کاخ سفید پس از آشکار شدن سخنان نادرستش درباره جمعیت حاضر در مراسم تحلیف ترامپ، به خبرنگاران وعده داد دیگر به آن‌ها دروغ نگوید!

مقاله سولانا

العالم/ خاویر سولانا- مذاکره کننده ارشد پیشین اروپا- در مقاله ای در تارنمای پروجکت سیندیکیت نوشت: آژانس اتمی اصرار دارد از هیچ کشوری تاکنون به اندازه ایران بازرسی نکرده است.

دسته تی چینی

تسنیم/ رئیس سازمان حفظ نباتات، واردات «دسته تی چینی» را به رعایت بازدیدهای کارشناسی در گمرک، مشروط دانست.

۵۴۰ درجه

مهر/ به گفته شهرام گیل آبادی، مدیر ارتباطات شهرداری تهران دیروز دمای ۵۴۰ درجه زیر مخروبه‌های ساختمان پلاسکو ثبت شد.

نخستین نژادپرستی

باشگاه خبرنگاران/ با دستور ترامپ، بخش اسپانیول زبانی صفحه رسمی کاخ سفید از دسترس خارج شد که سندی بر نگاه نژادپرستانه ترامپ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.