مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به عدم برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی به استعدادهای قرآنی در برخی استان‌ها، گفت: از سال آینده این دوره‌ها در تمامی استان‌های کشور برپا می‌شود.

دوره‌های آموزش تخصصی به استعدادهای قرآنی در تمامی استان‌ها برگزار می‌شود

به گزارش «قدس آنلاین»،  نخستین اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی سال گذشته به پایان رسید و در این دوره‌های نوجوانان قرآنی که در ۶ مرحله از آن به صورت مستمر شرکت کرده‌ و تکالیف خود را به خوبی انجام داده بودند، گواهی پایان دوره گرفتند.

پس از آن سازمان دارالقرآن از برگزاری این اردوها به صورت استانی خبر داد و قرار بود از امسال این اردوها در استان‌ها برپا شود اما به دلیل کمبود اعتبارات این امر تا نیمه اول سال محقق نشد.

مهدی نادی مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره  به برگزاری اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی، اظهار داشت: از ابتدای امسال این اردوها با عنوان دوره‌های آموزش تخصصی به استعدادهای قرآنی طراحی و برای برپایی در تمامی استان‌ها برنامه‌ریزی شد.

وی با بیان اینکه دوره‌های تخصصی به استعدادهای قرآنی به دلیل کمبود اعتبار با مشکلاتی روبرو شد، افزود: حدود ۹۰ درصد از استان‌ها این دوره‌ها را از مهرماه سال جاری برگزار کردند اما برخی استان‌ها در برپایی این دوره‌ها اهتمام کافی نداشتند.

نادی با اشاره به اینکه در سال آینده دوره‌های تخصصی به استعدادهای قرآنی با شیوه‌ای نوین در تمامی استان‌های کشور برگزار خواهد شد، گفت: ما این دوره‌ها را در سه سال طراحی کردیم تا نوجوان قرآنی استان‌ها بتوانند با جدیت وارد فعالیت‌های قرآنی شوند و پس از گذراندن دوره‌های تخصصی بتوانیم قاریان نوجوان متعهد و متخلق به اخلاق قرآنی در جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.