خانواده «أورون شائول» نظامی اسیر رژیم صهیونیستی در نزد مقاومت فلسطین در غزه، ارتش این رژیم را به مخفی‌کاری درباره سرنوشت فرزندشان متهم کرد.

مخفی‌کاری رژیم صهیونیستی درباره نظامی اسیر در نزد مقاومت

به گزارش قدس آنلاین، وکیل خانواده «شائول آرون» با اشاره به اینکه دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی در سال 2014 مرگ شائول را اعلام کرده است، گفت که «ترس از این وجود دارد که ارتش یک موضوع جدی را از ما مخفی می‌کند».

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت همچنین به نقل از مادر شائول نوشت که عدم شفافیت وضعیت فرزندش به طور جدی به تمایل نتانیاهو برای نشان دادن دستاوردهای عملیات «صخره سخت»، لطمه وارد می‌زند.

بنابر این گزارش خانواده آرون از دو سال پیش در تلاش است تا به ادله دادگاه درباره مرگ فرزندش دست یابد اما تا کنون دادگاه از اعطای این ادله سر‌باز می‌زند.

در جنگ غزه در سال 2014 به دنبال هدف قرار گرفتن خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیه، دادگاه نظامی این رژیم به ریاست خاخام «رافی بیرتس» جلسه‌ای را برگزار و اعلام کرد که شائول آرون در این حمله کشته شده اما مکان دفن وی مشخص نیست.

«یشای سرید» وکیل خانواده شائول در این باره گفت: «آنچه باعث شگفتی ماست، سرعت اعلام مرگ شائول است و دادگاه بایستی ادله مربوط به مرگ وی را ارائه کند.»

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در شب سال نو میلادی، دو ویدئو منتشر و تلویحا اعلام کردند «شائول آرون» نظامی اسیر شده اسرائیلی زنده است.

گردان‌های القسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند این ویدئو را به مناسبت جشن تولد 23 سالگی وی منتشر کرده است.
منبع: فارس
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.