دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت تنها راه حل مشکل سوریه گفتگوی سیاسی با استناد به رای و نظر مردم این کشور است.

امیرعبداللهیان: حمایت های ایران از سوریه ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: حمایت های جمهوری اسلامی ایران از سوریه برای دستیابی به راه حل سیاسی و برون رفت از بحران این کشور، ادامه خواهد داشت.

حسین امیر عبداللهیان پس از دیدار با خانم هدیه عباس رئیس مجلس سوریه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره مذاکرات آستانه افزود: پیام اجلاس آستانه این است که تروریست ها از توسل به خشونت برای رسیدن به اهدافشان کاملا ناامید شده اند.

وی گفت: تنها راه حل مشکل سوریه گفتگوی سیاسی با استناد به رای و نظر مردم این کشور است.

عبداللهیان با اشاره به اینکه تهران به طور فعال در مسیر راه حل سیاسی به سوریه کمک می کند گفت: در عین حال نباید از اقدامات تروریست ها غافل ماند و حمایت های تهران در زمینه مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داشت.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی های اخیر ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت به مردم، دولت و رئیس جمهور سوریه افزود: مذاکرات سازنده و مفیدی با خانم هدیه عباس داشتیم.

حسین امیرعبداللهیان ظهر امروز در صدر هیاتی برای سفر دو روزه از مرز زمینی لبنان وارد سوریه شد و قرار است، فردا پنجشنبه با بشار اسد رئیس جمهور و ولید المعلم معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور دیدار کند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.