بجنورد – معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از شرکت ۲۶ هزار و ۵۶۳ نفر اولیا و ۶ هزار دانش آموز در هفدمین دوره مسابقات پرسش مهر در استان خبر داد.

 ۳۲ هزار نفر در مسابقه پرسش مهر ۹۵ خراسان شمالی شرکت کردند

علی شورزاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: ۲ هزار اثر به دبیرخانه این مسابقه از استان ارسال شد پس از بازبینی ۷۷ اثر به عنوان آثار برتر به تهران ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه سوال پرسش مهر در آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۶ توسط رئیس جمهور مطرح شد، افزود: رئیس جمهور از دانش آموزان و فرهنگیان سوال کرد «از کجا خشونت نشأت گرفته است؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند؟ در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟ چگونه می توانیم کشوری داشته باشیم، دارای رحمت اسلامی و نبوی؟ و چگونه می توانیم جوامع منطقه و جهان را از خشونت برهانیم؟»

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد خاطرنشان کرد: در طرح پرسش مهر، رئیس جمهور یکی از مهم ترین مسائل کشور را در تعلیم و تربیت به عنوان پرسش مهر مطرح می کند و دانش آموزان و فرهنگیان در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری به آن پاسخ می دهند.

وی تصریح کرد: در این مسابقات فرهنگیان و دانش آموزان در ١۰ رشته مقاله پژوهشی، شعر، داستان نویسی، وبلاگ نویسی، گرافیک، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه (مستند،داستانی، پویا نمایی ) و نمایش نامه نویسی شرکت داشته و با این رشته های پژوهشی، ادبی و هنری به پرسش مهر رئیس جمهور پاسخ دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.