سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که رای فیفا در مورد این تیم شکسته نخواهد شد.

فضای نشاط اِستُپ شد!/ بعید می‌دانم رأی فیفا در مورد استقلال شکسته شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش با پیکان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم. در چند بازی اخیر چند نیمه بد داشتیم یکی از آنها مقابل پیکان بود. جلالی استادم است. او را می شناسم.


وی ادامه داد: امیدوارم همان بازی که مقابل نفت کردیم مقابل پیکان هم ارائه کنیم. پیکان حریف سرسختی است که سخت هم بازنده می‌شود.

منصوریان در مورد استفاده از حسینی دروازه‌بان جوان در بازی فردا گفت: کادر فنی در این زمینه تشخیص می‌دهد. ما یک کادر فنی ۹ نفره داریم که ۲ نفر آنها سرمربی‌های سابق ما بوده‌اند؛ بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی. باید دید کادر فنی چه صلاحدیدی را در نظر می‌گیرد. کادر فنی مسیری را در نظر می‌گیرد که به سود باشگاه و تیم در جدول است و ایجاد نشاط بیشتر برای هوادار. هر تصمیمی امشب گرفته شود همان تصمیم عملی می‌شود. ۱۱ بازیکن به میدان می‌روند که باید بهترین نتیجه را برای هواداران بگیرند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه ممنوعیت نقل و انتقالات چقدر روی تمرکز شما تأثیر گذاشته گفت: منکر نمی‌شوم که بخشی از ترکزمان را گرفته است. خبر خوب و اتفاق خوبی نیست. امروز صبح با افتخاری رئیس باشگاه جلسه داشتم. عواملی که در این اتفاق مقصر هستند افتخاری با آنها برخورد می‌کند. سعی کردیم تمرکزمان را حفظ کنیم البته فضای نشاط با جذب بازیکان خوب به تیم آماده بود که این فضا استپ شد. منتظریم ببینیم در این چند روز از فیفا چه خبری به دست ما می‌رسد. البته امیدواری‌هایی بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات داریم یک فضای ناامیدی هم داریم که بعید می‌دانم این رأی شکسته شود. اما امیدوارم به این هستیم که بتوانیم بازیکن آزاد جذب کنیم و در چند روز آینده این شانس را داشته باشیم تا از بازیکن آزاد استفاده کنیم. سعی می‌کنیم تمام تمرکزمان را حفظ کنیم می‌دانیم هواداران‌مان ناراحت هستند البته این اتفاق در استقلال بی‌سابقه نبوده است. به افتخاری هم گفتم که باید با جدیت و ظرافت بیشتری کار را ادامه بدهیم.

در مورد اینکه شما چرا از این اتفاق بی‌خبر بودید و آیا توطئه‌ای در باشگاه علیه شما رخ داده گفت: عجب سؤال عجیبی کردید! خیلی ساده هر اتفاقی افتاده به من خبر ندادند. من از هیچ موضوعی اطلاع نداشتم. نمی‌دانم هرچه سنگ است مقابل پای لنگ ما می‌افتد اما امیدوارم قسمت دوم صحبت‌های شما حتی تصورش هم خیلی خطرناک است، اطلاعی ندارم. با رئیس عزیز باشگاه‌مان جلسه داشتم و قرار شد به شدت با افرادی که کوتاهی کردند، برخورد شود. نباید اهم‌ فی‌الهم صورت گیرد. هوادار مهم است. وقتی کوتاهی شده تنبیه هم باید باشد. 

سرمربی استقلال در مورد اینکه جباروف را می‌توانید به عنوان بازیکن آزاد بگیرید، گفت: روزنه امیدمان همین است که بتوانیم دو بازیکن آزاد بگیریم. قبل از حضور در پلی‌آف آسیا می‌توانیم بازیکن آزاد بگیریم باید ببینیم در ۲-۳ روز آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و ما بازیکن آزاد را جذب کنیم.

وی در مورد اینکه مربی بدنساز استقلال برمی‌گردد یا نه، گفت: او در استراحت است و در این فاصله زمانی به خاطر فشردگی مسابقات به او اجازه رفتن نداده بودیم ضمن اینکه باید جواز کارش را هم می‌گرفتیم. ویزای ما به گونه‌ای نیست که کسی برود زود برگردد. می‌خواستیم از اتفاقات آینده جلوگیری کنیم. ما دستمزد ۲ ماه و ۲۵ روز او را پرداخت کرده‌ایم. در زمان قراردادش یک ماه و ۱۰ روز از پرداخت عقب بودیم که من از باشگاه خواهش کردم ۲ ماه دستمزد  را به او بدهند و آخرین پرداخت او ۲ ماه جلوتر است و در چند ماه آینده می‌آید. شرایط سختی را در این مدت گذرانده‌ایم. ان‌شاءالله او برمی‌گردد.

منصوریان درباره اینکه تیم‌های دیگر درباره جذب جباروف هستند، گفت: کار تمیزی نیست. این کار جوانمردانه نیست.  ما ۱۸ ماه با جباروف قرارداد داریم. ۲ پنجره باز هم پیش از شروع پلی‌آف و بازی‌های آسیایی خواهیم داشت که بتوانیم بازیکن آزاد بگیریم. ابتدای فصل من می‌خواستم پوزقاز از استقلال خوزستان بگیریم. به پورموسوی زنگ زدم او گفت اگر این مدافع را بگیرید، من دیگر در این پست بازیکن ندارم و او به ما تعهد اخلاقی داده است، ما هم به خاطر همین تعهد اخلاقی عقب‌نشینی کردیم. مهم‌ترین کار این است که می‌توانیم بازیکن آزاد را جذب کنیم.

وی در مورد علت تغییرات زیاد در ترکیب اصلی استقلال گفت: من فقط ترکیبم را زمانی دست نمی‌زنم که وضعیت بدنی بازیکنان ایده‌آل باشد و استراحت خوبی داشته باشند در این شرایط ترکیب تیم دست نمی‌خورد. در نفت هم همین رویه را داشتم. وقتی بازیکنان از نظر بدنی وضعیت ایده‌آل داشته باشند، ترکیب تیم دست نمی‌خورد. نگاه می‌کنیم ببینیم جی‌پی‌اس چه جوابی می‌دهد. مرسوم است که به ترکیب برنده نباید دست زد اما وقتی بازی‌ها ۳ یا ۴ روزه است، ترکیب برنده فرسوده می‌شود و شما مجاب می‌شوید که به ترکیب تیم دست بزنید.

منصوریان در مورد اینکه وضعیت مصدومیت جابر انصاری و مگویان چه شد، گفت: متأسفانه با اولین بارش برف و باران نمی‌توانیم در ورزشگاه آزادی تمرین کنیم و باید به کمپ استقلال برویم. کمپ فضای خوبی برای تمرین دارد اما زمینش مناسب نیست و باید برای سلامتی بازیکنان قُلْ هُوَ اللَّهُ  و حمد بخوانیم تا از زمین کمپ بدون مصدوم بیرون بیایم اما حمد و قُلْ هُوَ اللَّهُ بر روی مگویان تأثیر نداشت ما در کمپ جابر و مگویان را از دست دادیم. ۳ روز است که در کمپ تمرین می‌کنیم. دکتر نوروزی قسمم داده که در کمپ تمرین بدون توپ تمرین کنیم. من نمی‌دانم چطور ۳ تمرین آخرم را بدون توپ انجام بدهم و فقط آنجا بدوم. شما خبرنگاران را پنج‌شنبه‌ها به زمین آزادی راه می‌دهند اما اگر شما هم راه ندادند، بحثش جدا است.

منصوریان با تأخیر چند دقیقه به نشست رسید و چند دقیقه‌ای هم منتظر رسیدن محمد زرندی مدیر رسانه‌ای تیم شد و بدون حضور او نشست را شروع نکرد. او همچنین یکی از فرزندان تصویربرداران را که دید او را به عنوان یک خبرنگار جوان به سالن نشست دعوت کرد و از پدرش پرسید پسرش استقلالی است یا پرسپولیسی که وقتی فهمید پرسپولیسی است با او شوخی کرد و در نهایت هم گفت برادرش خودش هم پرسپولیسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.