۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 497025

راجر فدرر سوییسی توانست در نیمه نهایی مسابقات تنیس اوپن استرالیا استن واورینکا هموطن خود را سه بر دو شکست دهد و به فینال راه یابد.

راجر فدرر فینالیست گرند اسلم استرالیا شد

به‌ گزارش قدس آنلاین، در اولین رقابت نیمه نهایی تنیس اوپن استرالیا که اولین گرند اسلم سال۲۰۱۷ است، راجر فدرر (رنکینگ ۱۷ جهان) به مصاف استن واورینکا(رنکینگ ۴ جهان) رفت. این بازی به ست پنجم کشیده شد که در نهایت راجر فدرر به سختی حریف قدرتمند خود استن واورینکا را شکست داد.

در دو ست اول فدرر توانست با نتایج ۷ – ۵ و ۶ – ۳ برتری خود را ثابت کند. در دو ست بعد واورینکا بازی را به سود خود تغییر داد و موفق شد با نتایج ۶ – ۱ و ۶ – ۴ به پیروزی برسد. در ابتدای ست پنجم که ست تعیین کننده این مسابقه بود، فدرر و واورینکا به صورت پایاپایی پیش رفتند و رقابت نزدیکی با هم داشتند، اما از گیم سوم فدرر پیشی گرفت و در نهایت با نتیجه‌ ۶ – ۳ ست را از آن خود کرد و به فینال راه پیدا کرد.

فدرر در فینال این رقابت‌ها که روز یکشنبه برگزار می‌شود، با برنده دیدار رافائل نادال و گریگور دیمیتروف روبرو می‌شود.

صبح امروز (پنجشنبه) نیز سرنا و ونوس ویلیامز توانستند حریفان خود را در نیمه نهایی انفرادی زنان شکست دهند و به فینال راه یابند. خواهران ویلیامز روز شنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.

فدرر تابحال ۴ بار در اوپن استرالیا قهرمان شده که البته آخرین بار آن به سال ۲۰۱۰ بر ‌می گردد. فدرر که قهرمانی در ۱۷ گرند اسلم جهان را در کارنامه دارد، در سالهای اخیر افت زیادی داشته است. آخرین باری که او در گرند اسلم قهرمان شده، به مسابقات ویمبلدون در سال ۲۰۱۲ بازمی گردد و باید دید آیا این تنیس‌باز سوئیسی می‌تواند در ۳۵ سالگی صاحب هجدهمین قهرمانی خود در گرند اسلم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.