قزوین- وزیر ورزش و جوانان از انتظار ۳۰۰هزار زوج برای دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی از بانک ها خبر داد و گفت: پیش نیاز اجرایی شدن طرح جامع ورزش کشور، سند توسعه ورزش است که هنوز به دولت تحویل داده نشده است.

۳۰۰ هزار زوج منتظر دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی هستند

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر، عصر پنج شنبه و در حاشیه سفر یک روزه خود به قزوین، در جمع خبرنگاران حضور یافت و از اعطای ۷۰۰ هزار فقره تسهیلات به زوج های جوان خبر داد.

وی با بیان اینکه دولت با همه تنگناهای خود از طریق سیستم بانکی، برنامه های خوبی را برای حمایت از جوانان در نظر گرفته که یکی از آن ها اعطای وام است، افزود: امسال ۷۰۰ هزار زوج وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی دریافت کرده اند و ۳۰۰ هزار زوج هم منتظر دریافت تسهیلات هستند.
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد این ۳۰۰ هزار زوج هم تا پایان امسال وام خود را دریافت کنند و ادامه داد: نظام اقتصادی کشور هنوز متأثیر از آثار تحریم ها است هرچند در حال خروج از این وضعیت هستیم.
وی از وجود ۴هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد و گفت: این طرح ها ۹۰هزار میلیارد اعتبار نیاز دارند تا تکمیل و بهره برداری شوند.
سلطانی فر در خصوص واگذاری اماکن ورزشی نیز گفت: امیدواریم با حل مشکلات مربوط به روند واگذاری ها، به گونه ای اقدام شود که مردم از اجرای طرح دچار مشکل نشوند.

وی به طرح جامع ورزش که از سال ها پیش تهیه شده اشاره کرد و گفت: امیدواریم قبل از بازنگری دوباره و تکمیل آن، سند توسعه ورزش کشور را تقدیم دولت کنیم تا مقدمه اجرای این طرح فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان به فضاهای ورزشی قزوین اشاره کرد و گفت: این استان توانسته در بخش زیرساخت ها سرمایه های دولت و بخش خصوصی را جذب کند و از این جهت یک رویکرد خوب را شاهد بودیم و امیدواریم در آینده نه چندان دور نام قزوین به شکل پررنگ تری در ورزش قهرمانی کشور ثبت شود.

وی یادآور شد: ورزش استان در برخی از رشته ها از استعدادهای خوبی برخوردار بوده و ورزشکاران آن نیز از عناوین مهم بین المللی برخوردار هستند که امیدواریم با استمرار فعالیت های آنان شاهد ادامه افتخارآفرینی در میادین بزرگ همچون المپیک باشیم.

سلطانی فر در پایان تاکید کرد: مدیران استان قزوین نیز در کمک به ورزش و حل مشکلات مربوط به جوانان کمک و حمایت های خوبی را به عمل آورده که باید این مساله تداوم داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.