سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، گفت: عملیات جستجو در محل حادثه پلاسکو تا پیدا کردن آخرین مفقودین ادامه دارد.

جستجو تا پیدا کردن آخرین اجساد ادامه دارد/ توصیه پلیس به مردم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان صبح پنج شنبه ۳۰ دی ماه ۹۵ رخ داد که بر اثر آن تعدادی از آتش نشانان و هموطنان زیر آوار ماندند و جان باختند.

علت اولیه حادثه پلاسکو اتصالی برق بود

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نخستین واکنش به علت اصلی وقوع حادثه ساختمان قدیمی پلاسکو گفت: علت اولیه این حادثه، اتصالی برق بود.

توصیه پلیس

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تشکر از مردم به خاطر همراهی با پلیس در روزهای عملیات امداد و نجات در محل حادثه پلاسکو، از شهروندان خواست همچنان از حضور در این محل خودداری کنند.

عملیات جستجو ادامه دارد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، گفت: عملیات جستجو در محل حادثه پلاسکو تا پیدا کردن آخرین پیکر جان باختگان ادامه دارد.

پیکر آخرین آتش نشان پیدا شد

پیکر آخرین آتش نشان شهید از زیر آوار پلاسکو خارج شد. به این ترتیب، تعداد شهدای آتش نشان با احتساب آتش نشانی که در بیمارستان به شهادت رسید، به ۱۶ تن رسید.

توضیحات سرپرست دادسرای جنایی

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی با اعلام اینکه ۱۶ شهید آتش‌نشان داریم، گفت: اولویت با کشف اجساد جان‌باختگان این حادثه است و روش تشخیص هویت اجساد یافت‌شده هم آزمایش DNA است که به این صورت تشخیص هویت انجام خواهد گرفت و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: عملیات آواربرداری و جستجو تا آخرین لحظه ادامه پیدا خواهد کرد که اگر کوچکترین اثری از مفقودین وجود داشته باشد، کشف کنیم. در ضمن آوارها به مکان دیگری منتقل می‌شوند و ما در آن مکان نیز آوار جمع‌آوری شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم که اگر احیاناً قطعه یا قطعاتی از اجساد در آن یافت شد، بررسی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.