زاهدان- امام جمعه موقت زاهدان گفت: استقلال سیاسی و خروج از نفوذ بیگانگان از ارزشمندترین آرمان‌های انقلابی مردم است که باید در صیانت از آن کوشید.

 استقلال سیاسی و خروج از نفوذ بیگانگان از ارزشمندترین آرمان‌های انقلابی مردم است

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام «راهداری» در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر افزود: بسیاری از کشورها، مدیریت اسلام را ناکارآمد می‌دانستند اما انقلاب اسلامی ایران حقانیت و کارآمدی خود را به همه جهانیان اثبات کرد و لازم است دستاوردهای مهم این انقلاب را به نسل جوانان و نوجوانان منتقل کرد.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه دهه فجر را بهترین فرصت برای بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود : اساس انقلاب اسلامی بیداری است، از سال ۱۳۴۲ با قیام حضرت امام(ره) کلید بیداری زده شد و مردم با طاغوت و اسلام عزیز آشنا شدند و فراگیری علم و بیداری و بصیرت طی این جریان به وقوع پیوست و نتیجه داد.

وی تصریح کرد: همه باید بیدار و با بصیرت باشیم چرا که دشمن می‌خواهد با نقشه ملت ما را از مسیر انقلاب خارج کند. راهداری اظهار کرد: انتقال آرمان‌ها و اصول ارزشمند انقلاب به نسل جدید، تحقق اهداف مقام معظم رهبری، حفظ روحیه انقلابی‌گری در نسل‌های امروزی و آینده هم‌چنین تشریح دلیل‌های انقلاب، از علل برگزاری هر سال جشن‌های دهه فجر هستند.

امخام جمعه زاهدان یادآور شد: رکن اصلی انقلاب اسلامی و تداوم آن رهبری شایسته امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است و امروزه بایستی مردم تبعیت کامل و حمایت از ولی‌فقیه را داشته و به فرامین ولی فقیه جامه عمل بپوشانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.