رشت- امام جمعه رشت با اشاره به نزدیک بودن ایام دهه فجر بیان کرد: دهه فجر یادآور زحمات و مبارزه ملت ایران و امام خمینی(ره) است و اینکه توانستیم شاه خائن را بیرون کنیم و یادآوری اینکه امام راحل پس از سال‌ها مبارزه در این ایام از فرانسه به ایران آمد.

دهه فجر یادآور زحمات و مبارزه ملت ایران و امام خمینی(ره) است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت ضمن ابراز تسلیت به‌خاطر شهدای حادثه پلاسکو اظهار کرد: فداکاری که آتش‌نشانان برای خاموش کردن آتش کردند ستودنی بود و ۱۶ نفر در این زمینه به مقام شهادت رسیدند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برخی افراد از فداکاری آتش‌نشانان و سایر اقشار خبر ندارند عنوان کرد: مرزداران ما چندین ماه در مناطق برفی و سرد می‌مانند و از مرزها و امنیت کشور ما دفاع می‌کنند.

قربانی خاطرنشان کرد: از برخی مشاغل مانند پرستاران که شب‌ها در بیمارستان بیدار می‌مانند و پاکبانان و پستچی‌ها که زحمت می‌کشند باید تشکر کرد و قدر آنها را دانست.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مسئولان آیا باید حتماً اتفاقی رخ دهد و مردم آه و ناله سربدهند تا بگویید ۶۰۰ خانه وضعیت مشابه پلاسکو را دارند؟

۲۲ بهمن عید بزرگ انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر نگوییم حرف اول در دنیا می‌نزند حرف دوم را می‌زند و آن زمان کسی فکر نمی‌کرد انقلاب پیروز شود ولی با رهبری امام خمینی(ره) این انقلاب به پیروزی رسید.

قربانی با بیان اینکه باید قدر نعمت انقلاب اسلامی را بدانیم عنوان کرد: ۲۲ بهمن یک عید بزرگ برای ما است و به دنیا نشان می‌دهیم با گذشت ۳۷ سال خسته نشده‌ایم و بعد از سال‌ها نیز ۲۲ بهمن را به‌عنوان یک دستاورد بزرگ گرامی خواهیم داشت.

امام جمعه رشت با اشاره به انتخابات آمریکا اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما با آمدن شخص خاصی در آمریکا خوشحال نمی‌شویم و برای ما فرق نمی‌کند کدام حزب در آمریکا مشغول باشد و آنها همواره اهداف استعماری و اسنکباری خود را در دنیا و در منطقه دنبال می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خطاب به ترامپ اعلام کرد: دنیای اسلام اجازه نمی‌دهد از اسرائیل حمایت کنید و همه مسلمانان دست به دست هم می‌دهند تا به قول مقام معظم رهبری اسرائیل تا سال‌های دیگر باقی نماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.