ساری- امام جمعه ساری با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ابتدا دارای مشکلات فراوان بود اظهار کرد: در چنین جامعه‌ای که دموکراسی دروغین رواج دارد باید در انتظار کشمکش و مشکلات سیاسی و جناحی از سوی رئیس جمهور خائن این کشور بود.

دموکراسی آمریکا دروغین است/دولت خسارت باغداران را پرداخت کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک گرامیداشت یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: آمریکای جنایتکار و اسرائیل ملعون تا قیام قیامت دشمن ملت‌های آزادی خواه بوده و هیچگاه برای ملت ایران دلسوز نخواهند بود.

وی در جمع نمازگزاران با اشاره به اینکه امام راحل به همراه مبارزان متعددی در انقلاب اسلامی توانستند جمهوری اسلامی ایران را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند افزود: خون‌های بسیاری از فرزندان رشید این مرز و بوم برای تحقق اسلام ناب و انقلاب ایران ریخته شده که باید این ارزش‌ها را پاسداشت.

طبرسی یادآور شد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با تاسی از منش ولایی و به‌کارگیری مردمان خدوم و دوستدار نظام اسلامی توانست این انقلاب را با صاحب اصلی خود یعنی امام زمان (عج) تحویل دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی باطنی و مبتنی بر ارزش‌های والای دینی، خردمندی و ولایتمداری بوده است گفت: جشن‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر باید برای آینده‌سازان و اقشار مختلف جامعه تبیین و تشریح شود.

خسارت باغداران پرداخت شود

امام جمعه ساری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه بیشتر دولت به تولیدات داخلی گفت: دولت نسبت به تحقق وعده پرداخت خسارات باغداران استان باید اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه سعه صدر باید در انسان مومن و مدیر کاردان نهادینه شود ادامه داد: مدیر و مسئول باید خود را از جنس مردم دانسته و برای آنان از حوادث و سختی‌ها فرار نکند.

مقاوم سازی بافت های شهری در دستور کار قرار گیرد

امام جمعه ساری با بیان اینکه خدمات آتش‌نشانان نباید صرفا با وقوع حوادث مشهود و معرفی شود افزود: این افراد به مثابه ایثارگرانی بوده که با عشق به خدا و خلق جامعه پای در این مسئولیت خطیر خدمت‌رسانی گذاشته و باید جایگاه رفیع این شهدا در جامعه ارج نهاده شود.

طبرسی با تاکید بر مقاوم‌سازی و شناسایی بافت‌های فرسوده شهرها و مناطق استان و کشور پیش از وقوع حوادث احتمالی گفت: کمک‌های اولیه امدادی و آتش‌نشانی باید به نحو شایسته‌ای به این نهادهای امدادرسان تزریق شود.

ا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.