شب گذشته در برنامه ال لارگروی کادنا سر این ادعا مطرح شد که آلوارو موراتا تصمیم خود برای جدایی از رئال در صورت ادامه حضور زیدان روی نیمکت این تیم را گرفته است.

موراتا احساس یک فریب خورده را در رئال دارد

به گزارش قدس آنلاین، موراتا تابستان امسال با رقم ۳۰ میلیون یورو از یوونتوس به رئال بازگشت. زیدان از ریاست باشگاه رئال خواسته بود تا از بند موجود در قرارداد موراتا با یووه استفاده کرده و او را به برنابئو بازگرداند و در نهایت نیز چنین شد.

موراتا پیشنهادات بسیار خوبی از انگلیس را به خاطر رئال رد کرد؛ چراکه زیدان به وی وعده داده بود که روی وی حساب خواهد کرد؛ اما پس از گذشت ۶ ماه از فصل جدید، هنوز این اتفاق نیفتاده است. موراتا پس از بنزما، گزینه دوم زیدان برای پست مهاجم مرکزی است و حتی در روزهای بد بنزما نیز به ندرت فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا می کند.

به نقل از ورزش سه، این موضوع باعث تخریب روحیه او شده و این امر در بازی های اخیر به وضوح حس می شود. موراتا در دو ماه گذشته تنها یک گل به ثمر رسانده است و به ادعای کادنا سر، به مدیر برنامه های خود گفته است که پیشنهادات رسیده را بررسی کند چراکه قصد دارد تابستان آینده در صورت ابقای زیدان، رئال را ترک کند.

موراتا معتقد است که در رئال او را فریب داده اند و هیچکدام از وعده های زیدان عملی نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.