ریاست جمهوری سوریه شایعه وخامت وضعیت سلامتی «بشار اسد» را رد و تاکید کرد در سلامت کامل مشغول انجام وظایفش است.

سوریه شایعه وخامت حال «بشار اسد» را تکذیب کرد

به گزارش "قدس آنلاین"؛ ریاست جمهوری سوریه با صدور بیانیه ای شایعه های درباره سلامتی «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه را نفی و اعلام کرد: وضعیت سلامتی بشار اسد عالی است و وظایف خود را به صورت عادی انجام می دهد.

این بیانیه با رد شایعه وخامت سلامتی بشار اسد، تاکید کرد: از روزهای پیش برخی از رسانه های ارتباط اجتماعی و پایگاه های اینترنتی شایعه هایی مبنی بر وضعیت سلامتی بشار اسد منتشر کرد که تاکنون برخی از این شایعه ها ادامه دارد. منبع طرف های شایعه پراکن و روزنامه های معروف و سرمایه گذاران و رویکردشان مشخص است و تحلیل های آنها نزدیک به آرزوهای خیالی شان است و این شایعه ها همزمان با تغییر داده های میدانی و سیاسی آغاز شد که برعکس خواسته های آنها در طول سالهای گذشته برای سوریه است.

این بیانیه می افزاید: ملت سوریه از آغاز جنگ سوریه تاکنون دژی در مقابل اینگونه دروغ پردازی هاست؛ این دروغ پردازی ها تنها آرزوها و تلاش برای بالابردن روحیه شکست خورده شان است و این امر تمسخرآمیز است.

ریاست جمهوری جزئیاتی درباره این شایعه ها یا نوع بیماری که بشار اسد به آن مبتلا شده است، ذکر نکردند.

دفتر ریاست جمهوری سوریه در ادامه افزود: از چند روز قبل شایعاتی درباره وخامت حال بشار اسد در شبکه های اجتماعی منتشر شده که همه آنها فاقد صحت هستند.

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.