ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع داعش در دیرالزور و حومه آن، خسارات جانی و تسلیحاتی سنگینی به این گروه تروریستی وارد کرد.

شکست سخت تروریست‌های داعش در دیرالزور/ تداوم پاکسازی منطقه عین الفیجه

به گزارش "قدس آنلاین"؛ ارتش و نیروهای مسلح سوریه در عملیاتی جدید، مراکز تجمع تروریست های داعش و خطوط ارتباطی آنان را در شهر دیرالزور و حومه شرقی آن هدف قرار داد.


ارتش سوریه همچنین یک انبار بزرگ تسلیحاتی تروریست های داعش را در اطراف "لواء التامین" در غرب فرودگاه دیرالزور هدف قرار داد. هدف قرار دادن این انبارِ حاوی مهمات و تسلیحات بسیار،  انفجار مهیبی را به وجود آورد و به انهدام کامل آن منجر شد.

جنگنده های ارتش سوریه نیز به صورت شبانه مواضع تروریست های داعش را در محله های حویقه، کنامات، عرضی و منطقه مهندسین و اطراف فرودگاه دیرالزور هدف قرار داد. در حومه شرقی این شهر نیز مراکز تجمع تروریست ها را در روستای مراط و اطراف منطقه کونیکو در شهرک خشام گلوله‌باران شدند.

این حملات هوایی خسارات سنگینی را بر تروریست‌های داعش وارد آورد که به دنبال آن شمار بسیاری از تسیحات و عناصر خود را از دست دادند.

نتایج حملات و درگیری های چند روز اخیر ارتش سوریه با تروریست های داعش در دیرالزور به کشته شدن 340 تروریست و انهدام 3 خودروی بمب‌گذاری شده، 20 خودروی مسلح و 3 انبار تسلیحاتی منجر شده است.

در حومه دمق و در منطقه وادی البردی نیز پس از تسلط ارتش سوریه بر منطقه عین الفیجه و پذیرفته شدن سازش ملی از سوی تروریست ها و خروج از این منطقه، تیم مهندسی ارتش مشغول پاکسازی این منطقه هستند.


مهندس علاء ابراهیم، فرماندار ریف دمشق اعلام کرد: تیم مهندسی ارتش سوریه هم اکنون مشغول خنثی سازی بمب ها و مین روبی از داخل محوطه چشمه فیجه هستند.

وی افزود: کارگروه‌های تعمیر و اصلاح شبکه آب عین الفیجه منتظر اتمام پاکسازی این محوطه برای آغاز فعالیت های خود و بازسازی تاسیاست این چشمه آب هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.