استاندار گیلان : با همه تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد فضای توسعه‌ای شهرستان انزلی یک حرکت جدی باید شکل بگیرد. اعتقاد بنده این است که انزلی می‌تواند سکوی توسعه‌ی استان باشد.

بندر انزلی می‌تواند سکوی توسعه‌ی استان باشد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر نجفی در جلسه معارفه فرماندار بندر انزلی گفت: دهه‌ی فجر و هفته‌ی دولت دو مقطع مهم در سال هستند که بهانه‌ای است تا از همه‌ی خادمان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی و پروژه‌ها نیز در چنین ایام مبارکی افتتاح شود.

وی با بیان اینکه در ایام دهه‌ی مبارک فجر با هزینه‌ای در حدود ۵ هزار میلیارد تومان پروژه‌های مختلفی در سطح استان گیلان آماده افتتاح است خاطر نشان کرد : برخی از این پروژه‌ها که بخشی از آن در منطقه آزاد انزلی و بخش دیگر در شهرستان رشت است به دست دکتر روحانی رییس جمهور تا پیش از پایان سال افتتاح خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه بیشتر این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی به اجرا درآمده است اظهار داشت : افتتاح پروژه‌ها با چنین رقم قابل توجهی در قیاس با پروژه‌های عمرانی استان در صورتی که به صورت کامل تخصیص پیدا کند ۵ برابر است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان بندرانزلی ادارات کلی همچون بنادر و دریانوردی، کشتیرانی، شیلات و منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی مستقر هستند افزود : این ادارات کل که بعضاً می‌توانند رسالت استانی و کشوری داشته باشند باید نگاه اول آنان معطوف به شهرستان انزلی باشد.

دکتر نجفی با بیان اینکه علی رغم پتانسیل‌های موجود در این شهرستان  عقب ماندگی‌های انزلی بسیار است اظهار داشت : تلاش‌های بسیاری در این شهرستان شکل گرفته اما توفیقات کمتری بدست آمده است.

استاندار گیلان تصریح کرد : با همه تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد فضای توسعه‌ای در این شهرستان یک حرکت جدی باید شکل بگیرد.

وی افزود : اعتقاد بنده این است که انزلی می‌تواند سکوی توسعه‌ی استان باشد.

استاندار گیلان بر ضرورت همت بیشتر مدیران اجرایی در شهرستان انزلی تأکید و تصریح کرد : باید کمک کنیم تا با هماهنگی‌های بیشتر گام‌های مثبتی برداشته شود.

دکتر نجفی خاطر نشان کرد : باید شرایطی فراهم شود تا ضمن ایجاد اشتغال بیشتر و حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی توسعه و مدیریت پایدار را در این شهرستان شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.