مسئول پروازهای روزانه شرکت هواپیمایی مصر به نیویورک از دریافت درخواست رسمی آمریکا برای اجرای فرمان نژادپرستانه رئیس جمهوری این کشور در رابطه با اتباع هفت کشور مسلمان خبر داد.

درخواست آمریکا از هوایپمایی مصر: تنها دارندگان ویزای دیپلماتیک و گرین کارت را سوار کنید

به گزارش "قدس آنلاین"، «حسام حسین»، مسئول پروازهای روزانه شرکت هوایپمایی مصر (Egypt Air) به شهر نیویورک آمریکا اعلام کرد که امروز (یک شنبه) یک درخواست رسمی از مسئولان آمریکایی دریافت کردند تا از این پس به فرمان اجرایی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور در رابطه با اتباع هفت کشور مسلمان عمل کنند.

بر اساس این گزارش، مسئول مذکور در این باره تاکید کرد که مسئولان آمریکایی از شرکت هواپیمایی مصر درخواست کرده اند از سوار شدن اتباع کشورهای ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سودان و سومالی در پروازهای به مقصد این کشور جلوگیری کنند.

به گفته حسین، مسئولان آمریکایی در درخواست خود از شرکت هواپیمایی مصر خاطر نشان ساختند که در پروازهای به مقصد این کشور، تنها آن دسته از اتباع هفت کشور مذکور را سوار کنند که دارای روادید دیپلماتیک و یا اقامت دائم (گرین کارت) هستند.

لازم به ذکر است که رئیس جمهوری جدید آمریکا بامداد شنبه یک فرمان اجرایی تحت عنوان «محافظت از ملت در برابر ورود تروریست های خارجی به آمریکا» را به امضا رساند که بر اساس آن، برنامه پذیرش پناهجویان به مدت چهار ماه به حالت تعلیق درآمده و شهروندان هفت کشور مسلمان نیز به مدت سه ماه حق ورود به خاک این کشور را ندارند.

منبع: شفقنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.