اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: کارفرمایان خوش حساب کارگاه های خدماتی، صنعتی، معدنی و اصناف از ۱۵ دی ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده فرصت دارند تا با مراجعه به شعب تامین اجتماعی، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه ای برخوردار شوند.

کارفرمایان خوش حساب ۳ ماه فرصت دارند از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه ای استفاده کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر دادخواه ظهر  یکشنبه در نشست خبری خود با اعلام اینکه سه میلیون و ٣٠٠ هزار نفر در استان اصفهان در بخش های بیمه ای و درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، گفت: در حال حاضر ٦٥ درصد از جمعیت استان اصفهان تحت پوشش حمایت های بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی می باشند.

وی با اشاره به فعالیت ٤٣ شعبه اصلی، ٢٣ شعبه اقماری و ١٦ کارگزاری در استان اصفهان، تصریح کرد: ماهانه ٢۷٠ میلیارد تومان به ۲۳۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان پرداخت می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان اظهارکرد: طی ۱۰ ماهه گذشته اجرای طرح های لیست اینترنتی، بازرسی الکترونیک، پرونده الکترونیک و دفترچه درمانی الکترونیک در دستور کار تامین اجتماعی استان اصفهان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ۱۱۰ هزار کارفرما با سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان در ارتباط هستند که لیست بیمه ای کارگاه خود را از طریق اینترنت برای سازمان ارسال و وجه آن را نیز از طریق سیستم شبکه شتاب انجام می دهند و در واقع با این اتفاق از ۱۱۰ هزار بار مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی جلوگیری شده است.

دادخواه یادآور شد: در بخش ثبت نام متمرکز، بیمه شدگان تامین اجتماعی استان اصفهان یکبار برای همیشه ثبت نام شدند تا افراد هر بار به دلیل تغییر شعبه، مجبور به ثبت نام مجدد نباشند.

وی همچنین خبر از اجرایی شدن بازرسی الکترونیک از اسفندماه سال جاری در استان اصفهان داد و افزود: کلیه بازرسان تامین اجتماعی در این طرح مجهز به به تبلت دارای GPS می شوند و با مراجعه به هر کارگاه،  ضمن ثبت نام کارگر، اثر انگشت او را هم دریافت می کند که با این طرح مغایرت لیست و بازرسی از بین می رود و رضایتمندی کارگر و کارفرما را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: زیرساخت های اجرای طرح پرونده های الکترونیک نیز در استان اصفهان مهیا و آموزش های لازم به کارکنان ارایه شده است.

وی ادامه داد: تمام سه میلیون و ٣٠٠ هزار نفر بیمه شده شعب تامین اجتماعی استان اصفهان طی برنامه ای سه ساله دارای پرونده الکترونیکی می شوند.

دادخواه گفت: در حال حاضر این طرح به صورت پایلوت در شعبه ۴ تامین اجتماعی استان اصفهان در حال اجرا است و آمادگی داریم کلیه شعب تامین اجتماعی را به فیبر نوری مجهز و پهنای باند ایمترنت سازمان را افزایش دهیم تا این طرح در زمان مقررمحقق شود.

وی این نوید را هم به کارفرمایان خوش حساب کارگاه های خدماتی، صنعتی، معدنی و اصناف داد که از ۱۵ دی ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده فرصت دارند تا با مراجعه به شعب تامین اجتماعی از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه ای برخوردار شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: از ابتدای سال آینده نسخ درمانی الکترونیک در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان اصفهان محقق می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.