مسلمانان حاضر در در یکی از فرودگاه های آمریکا با برگزاری نماز جماعت در این فرودگاه، اعتراض خود را به امضای فرمان ممنوعیت سفر مسلمانان به این کشور نشان دادند.

برپایی نماز جماعت در فرودگاه آمریکا+ عکس

به گزارش "قدس آنلاین"؛ مسلمانان حاضر در در فرودگاه شهر «دالاس» در ایالت «تگزاس» آمریکا با برگزاری نماز جماعت در محوطه بازرسی چمدان ها در این فرودگاه، به امضای فرمان ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا توسط «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعتراض کردند.

بر اساس دستوری که ترامپ صادر کرد، اتباع کشورهای عراق، سوریه، ایران، سودان، لیبی، سومالی و یمن حتی اگر ویزای معتبر داشته باشند نمی توانند به خاک آمریکا وارد شوند. همچنین، برای مسافرانی که از این کشورها قصد ورود به آمریکا را دارند، طی سه ماه آینده ویزا صادر نخواهد شد.

در پی صدور این فرمان، اتباع هفت کشور عنوان شده در دستور رئیس جمهور جدید آمریکا، که از فرودگاه های کشورهای اروپایی قصد سفر به آمریکا را داشتند از این کار بازداشته شدند.

این اقدام رئیس جمهور آمریکا اعتراض بسیاری از کشورها جهان را در پی داشته است.

ساعاتی پس از فرمان ترامپ، ۱۲ پناهجو در فرودگاه «جان اف کندی» بازداشت شدند و دو نفر از آنها ساعاتی بعد آزاد شدند. صدها نفر در اعتراض به این اقدام در نزدیکی این فرودگاه تجمع کردند.

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.