بازیکن پرسپولیس خود را شاگرد علی کریمی در زدن ضربات چیپ خواند!

رامین رضائیان: شاگرد علی کریمی در چیپ زدن هستم!

به گزارش قدس آنلاین، رامین رضائیان درباره کری خوانی با محسن فروزان در بازی پرسپولیس با صبای قم گفت: من با محسن دوست قدیمی هستم. در جام‌ملت‌های آسیا در استرالیا هم با او هم‌اتاق بودم و پیش از بازی کری داشتیم. به او گفته بودم ماجرای فصل گذشته را جبران می‌کنم. فصل گذشته و در بازی آخر خیلی ما را اذیت کرد و روی اعصاب هواداران ما بود. قبل از بازی گفت اگر پنالتی شود به خودت زحمت نده و مطمئن باش آن را می‌گیرم که گفتم اینقدر محکم می‌زنم که فرصت تکان خوردن هم نداشته باشی.

مدافع پرسپولیس افزود: در زمان پنالتی هم اینقدر با حرکات چشم و دست قصد داشت تمرکزم را برهم بزند که تصمیم گرفتم چیپ بزنم و کار را تمام کنم. با او کری دارم اما بازنده همه‌ی آنها بوده و تا الان چهار گل به او زده‌ام. وقتی کرنر شد، محسن مسلمان گفت تو بزن و وقتی تبدیل به گل شد به فروزان گفتم منتظر باش خودم هم باید به تو گل بزنم و این تمام ماجرای کری ما در این بازی بود و البته او بچه خوبی است و در دلش چیزی نیست و امیدوارم در بازی‌های آینده موفق شود. لیاقت آن را دارد.

وی درباره اینکه ضربه چیپش در پنالتی شبیه ضربات علی کریمی است، گفت: اصلا نمی‌توان مقایسه کرد و علی آقا اسطوره است و من شخصا از او خیلی چیزها یاد گرفتم و دوستش دارم. همه پیشکسوتان برایم قابل احترام هستند و امیدوارم سایه آنها همیشه بالای سر ما و باشگاه باشد. چیپ زدن خیلی لذتبخش است و یک بار در استادیوم آزادی به سوشا مکانی هم زدم. البته به شرایط بازی بستگی دارد و من در آن شرایط حس خوبی نسبت به این اتفاق داشتم و مطمئن بودم اگر ضربه ام در چارچوب باشد حتما گل می‌شود ولی این را حتما باید بگویم که علی کریمی اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ماست و بهتر چیپ می‌زند و من شاگردی‌اش را می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.