در مراسم سالانه بهترین های فوتبال ایتالیا تیم یوونتوس تمامی جوایز ممکن را از آن خود کرد.

همه جوایز سال برای تیم یوونتوس/ سلطه بانوی پیر بر فوتبال ایتالیا

به‌ گزارش قدس آنلاین، مراسم سالانه فوتبال ایتالیا با حضور بهترین های سری آ در شهر میلان برگزار شد و جوایز بخش های مختلف مثل دوران قبل به بهترین های لیگ تعلق گرفت.

در این بین، تیم یوونتوس بانوی پیر فوتبال ایتالیا سلطه خود را به نمایش گذاشت و تمامی جوایز ممکن را از آن خود کرد. یوونتوس با انتخاب کارشناسان فوتبال ایتالیا جای بحثی را برای دیگر رقبا نگذاشت.

فهرست بهترین های سال که جوایز خود را در این مراسم دریافت کردند به شرح زیر است:

* بهترین مربی
ماسیمیلیانو آلگری، به عنوان بهترین مربی فصل فوتبال ایتالیا انتخاب شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. آلگری که زمزمه‌های پیوستنش به آرسنال شنیده می‌شود پیش‌تر نیز این جایزه را دریافت کرده بود.

* بهترین باشگاه
باشگاه یوونتوس به عنوان بهترین باشگاه فوتبال ایتالیا انتخاب شد و جایزه این بخش را نیز به خود اختصاص داد. کسب پنجمین قهرمانی پیاپی در اسکودتو دلیل اصلی این انتخاب بوده است.

* بهترین بازیکن
لئوناردو بونوچی به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ ایتالیا انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد. بونوچی  از عوامل مهم خط دفاع یوونتوس در چند سال گذشته بوده است.

* تیم منتخب سری A:
جان لوئیجی بوفون (یوونتوس)، آندره بارزالی (یوونتوس)، لئوناردو بونوچی (یوونتوس)، جرجیو کیلینی (یوونتوس)، کالیدو کولیبالی (ناپولی)، میرلالم پیانیچ (یوونتوس)، پل پوگبا (یوونتوس – فعلی منچستریونایتد)، راجا ناینگولان (رم)، مارک همشیک (ناپولی)، پائولو دیبالا (یوونتوس)، گونسالو ایگوین (یوونتوس).

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.