اهواز _ فرماندار اندیمشک از تعطیلی کلیه مدارس این شهرستان در نوبت صبح و بعدازظهر سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه به علت اصلاح و جابجایی خط لوله آب خبر داد.

مدارس اندیمشک تعطیل شد

 به گزارش قدس آنلاین پیمان جهانگیری، با اعلام این خبر اظهار کرد: کلیه مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعدازظهر سه‌شنبه، ۱۲ بهمن با توجه به ادامه عملیات جابجایی خط لوله آب با هماهنگی استاندار تعطیل اعلام شد.

وی در خصوص علت اعلام تعطیلی در صبح امروز، گفت: بر اساس برآورد سازمان آب قرار بود این عملیات که از شامگاه گذشته آغاز شد، تا ساعت ۶ صبح سه شنبه به پایان برسد و آب مدارس وصل شود؛ اما وقتی تماس گرفتیم گفتند کار تا ساعت ۸ صبح به طول می‌انجامد.

فرماندار اندیمشک افزود: با توجه به احتمال زمانبر شدن عملیات و تداوم قطعی آب با هماهنگی استانداری، تصمیم گرفتیم برای رفاه حال دانش‌آموزان به‌ویژه دبستانی‌ها، مدارس نوبت صبح تعطیل شوند و با پیگیری‌های بعدی تصمیم بر آن شد که مدارس نوبت عصر نیز تعطیل اعلام شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با پایان عملیات اصلاح و ترمیم این خط لوله آب حداکثر تا بعدازظهر سه شنبه، دانش‌آموزان از صبح چهارشنبه مشکلی برای حضور در مدارس نخواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.