ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در دهه فجر امسال ۱۶ کیلومتر بزرگراه در استان ایلام افتتاح می شود.

۱۶ کیلومتر بزرگراه در ایلام افتتاح می شود

 به گزارش قدس آنلاین، سید کمال الدین میرجعفریان اظهار داشت: در این دهه مبارک، علاوه بر بهره برداری از طرح‌های بزرگراهی، راه اصلی و روستایی؛ سه دهنه پل و شش  پروژه ساختمانی نیز با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد تومان، در سطح استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: افتتاح ۱۶ کیلومتر بزرگراه و ۱۷ و نیم کیلومتر بهسازی راه اصلی، بهره‌ برداری از بهسازی و روکش ۱۳ کیلومتر راه روستایی، ۱۳ هزار و ۶۸۰ مترمربع ساختمان و نیز افتتاح سه پل؛ از جمله برنامه های این اداره کل در دهه فجر سال جاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بیان داشت: پروژه چهارخطه ایلام-صالح‌آباد طرحی ملی استانی است که سال ۹۳ شروع شده و کل اعتبار آن ۱۵ میلیارد تومان است که در دهه فجر، چهار کیلومتر آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

سید کمال الدین میرجعفریان یادآور شد: در دهه فجر امسال، پروژه چهارخطه ورودی شهر مهران که پروژه‌ای ملی بوده و سال ۹۴ شروع شده بود به طول ۱۲ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به افتتاح واریانت چشمه شیرین به طول سه و نیم کیلومتر در دهه فجر اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تأکید کرد: در دهه فجر؛ بهسازی و تعریض قطعه هفت محور مورموری در آبدانان به طول شش و نیم کیلومتر و با صرف نه میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

سید کمال الدین میرجعفریان گفت: در این دهه مبارک، شاهد افتتاح کنارگذر مهران به طول هفت و نیم کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در این دهه؛ بهسازی و روکش راه‌های روستایی قبله-انارک، سرابکلان-حسن‌گاوداری و چم‌آب-پانویزه نیز افتتاح می شود، اظهار داشت: در دهه فجر؛ سالن ورزشی بانبرز به مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مربع، مجتمع فرهنگی و کتابخانه مرکزی ایلام به مساحت ۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع و مجتمع فرهنگی هنری سرابله به مساحت ۳ هزار و ۲۸۳ مترمربع افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه در دهه فجر، از محوطه‌سازی درمانگاه بانبرز، آسفالت محله بانبرز و نیز مجتمع فرهنگی هنری دهلران بهره برداری می شود، افزود: در این دهه مبارک، پل پشته ماژین و بهسازی دو پل کنارگذر دهلران نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.