طرقبه- فرماندار طرقبه شاندیز از بهره برداری از ۷۸ پروژه با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

۷۸ پروژه با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در طرقبه شاندیز به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار  قدس آنلاین، فرماندار طرقبه شاندیز صبح سه شنبه در مراسم آغازین دهه فجر انقلاب اظهار داشت: امسال ۷۸ پروژه با اعتباری قریب به  ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می ر سد و این خدمات و برکات و دستاوردهای انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران باید تبیین و منعکس گردد و همه باید قدردان انقلاب و دستاوردهای آن باشیم.

سید حسن حسینی در تشریح این پروژه ها افزود: اغلب این پروژه ها در حوزه های عمرانی، خدمات عمومی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، و خدمات زیربنایی کشاورزی است که به رغم مشکلات اعتباری و تنگناها، تقدیم مردم قدرشناس طرقبه شاندیز شده است.

وی پروژه هایی از جمله احداث مدرسه سجادیه سرآسیاب با اعتبار ۱۰۰۰۰ میلیون ریال، احداث و مقاوم سازی و افزایش فضای ۳ آموزشگاه دیگر، توسعه شبکه فشار برق طرقبه، پروژه خط انتقال آب روستای ویرانی، توسعه نسل ۳ و ۴ تلفن همراه ویلاشهر، آسفالت و معابرسازی و نصب آیلند، احداث استخر پرورش ماهی، گلخانه و  فارم پرورش کبک را از پروژه هایی دانست که در دهه فجر امسال کلید می خورد.

گفتنی است مراسم بزرگداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) در طرقبه و شاندیز و آغاز مراسم دهه فجر با حضور مسئولان در نقاط مختلف شهرستان و بویژه در مدارس با شکوه خاصی برگزار گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.