گناباد-فرماندار گناباد گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی رقم زد وانقلاب اسلامی سبب آغاز مشارکت مردم در ساختار حکومتی کشور شد.

انقلاب اسلامی سبب آغاز مشارکت مردم در ساختار حکومتی کشور شد

به گزارش قدس انلاین فرماندارگناباد صبح امروز در دیدار اعضای شورای اداری با امام‌جمعه شهرستان که در محل دفتر امام‌جمعه برگزارشدگفت: علی‌رغم اینکه در طول ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان توطئه‌های فراوانی علیه کشور به وجود آوردند اما انقلاب اسلامی با همیاری مردم بالنده‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد.  

محمد علی نبی پور شرط اصلی استمرار انقلاب اسلامی را تبعیت از ولایت‌فقیه دانست و افزود: انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌های اقتصادی نیست بلکه بر پایه ارزش‌های انسانی و دینی و توجه به مردم است.  

فرماندار گناباد خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی روش‌های رسیدن دولت‌ها به اهداف انقلاب متفاوت اما با الگوی رعایت ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است.  

نبی پور افزود: علی رغم کم کاری برخی مسولین مردم همیشه در صحنه هستند و باید قدر این مردم را دانست و افزود: امروز اتحاد و همبستگی و عقلانیت و اعتدال در روش و پرهیز از حرکتهای هیجانی از ضرورتهای جامعه اسلامی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید و دولتمردان تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه را سرلوحه خدمات خود قرار داده اند.

وی گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود در آیین تشییع آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو و چندی قبل در تشییع مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ثابت کردند که همچنان مدافع ارزشهای انقلابی و اسلامی هستند.
وی اطلاع رسانی مناسب از خدمات دولتمردان و مسئولان را ضرورت حفظ امید و نشاط در جامعه دانست و خواستار اهتمام بیشتر رسانه ها به این مهم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.