عناصر تروریستی جبهةالنصره قصد داشتند شهرک «الصمدانیة الشرقی» در استان قنیطره را اشغال کنند که با مقاومت نیروهای سوری این عملیات تروریست‌ها ناکام ماند.

آرامش جنوب سوریه شکست؛ عملیات ناکام النصره در قنیطره با ۳۰ کشته

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، با گذشت چند ماه از آرامش جنوب استان قنیطره از عصر روز گذشته دهها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره و سایر گروههای تروریستی مستقر در شهرک «ام باطنة» عملیاتی را برای اشغال شهرک «الصمدانیة الشرقی» در مجاورت شهرک راهبردی «خان ارنبه» اغاز کردند.

اندازه واقعی    

این عملیات ابتدا با حمله تروریستها به مواضع نیروهای هنگ جولان و نیروهای دفاع ملی سوریه آغاز گردید که در ابتدای عملیات توانستند خود را به ایستگاه های دفاعی نیروهای سوری برسانند.

  منابع میدانی به بین الملل فارس اعلام کردند که با اعزام نیروهای سوری به خطوط مقدم و بعد از درگیریهای چند ساعته که تا صبح امروز ادامه داشت سرانجام تروریست ها با برجای گذاشتن حدود 30 کشته به سمت شهرک  ام باطنه متواری شدند.

نیروهای سوری همچنین موفق شدند یکی از عناصر تروریستی را که در درگیریها زخمی شده بود به اسارت بگیرند.

تروریستها همچنین قصد داشتند با اشغال این شهرک خود را از محور جنوبی به شهرک خان ارنبه در نزدیکی جولان اشغالی برسانند و با اشغال مناطق جدید از مانور بیشتر صهیونیستها و ارسال تجهیزات آن ها بهره ببرند.

ظاهرا صهیونیستها برای ایجاد سپر دفاعی در مرز جولان اشغالی با نیروهای سوری و مقاومت امتیازات زیادی به تروریستها خواهندداد؛ به همین دلیل ترویستها نهایت تلاش خود را برای اشغال مناطق مرزی با جولان اشغالی به کار می‌بندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.