ارومیه- بارش برف در طی چهار روز گذشته موجب انسداد بسیاری از راه های روستایی در آذربایجان غربی شد و در همین راستا راهداران موفق به بازگشایی ۴۷۱ راه روستایی شدند اما گزارش های رسیده حاکی از قطع راه ارتباطی ۷۲ روستا دارد.

راه ارتباطی ۴۷۱ روستا در آذربایجان غربی بازگشایی شد/۷۲ روستا در محاصره برف قرار دارند

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در همین رابطه گفت: راه ارتباطی ۷۲ روستای این استان به علت بارش شدید برف و کولاک برای چهارمین روز پیاپی مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیرها همچنان ادامه دارد.

عبدالحسین علی اکبری با اشاره به اینکه عوامل راهداری طی روزهای اخیر مسیر ارتباطی۴۷۱ روستای این استان را بازگشایی کرده اند، افزود: راه های ارتباطی ۱۷ روستای ماکو، ۱۵ روستای خوی، ۱۰ روستای شوط و هفت روستای پلدشت به علت بارش برف و کولاک مسدود است.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر راه های ارتباطی ۶ روستای سردشت، پنج روستای ارومیه، چهار روستای مهاباد، چهار روستای شاهیندژ، ۲ روستای پیرانشهر، یک روستای تکاب و یک روستای چایپاره همچنان بسته است.

وی با بیان اینکه بارش پراکنده برف در نقاط جنوبی استان دوباره آغاز شده است، بیان کرد: بیش از ۵۰۰ راهدار در قالب ۵۰ اکیپ و با استفاده از ۳۵۰ دستگاه لودر، گریدر، بولدزر، کامیون نمک پاش و برف روب برای بازگشایی این راه ها در تلاش هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.