۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 499141

هافبک ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس در آستانه عقد قرارداد با پاناتینایکوس بود، اما برخی مسائل مانع از انتقال او به این تیم شد.

چرا شجاعی به پاناتینایکوس نرفت؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، مذاکره فشرده روز گذشته (سه‌شنبه) سران دو باشگاه پانیونیوس و پاناتینایکوس برای عقد قرارداد مسعود شجاعی با سومین تیم بزرگ یونانی به دلیل اختلاف مالی 250 هزار یورویی بی‌نتیجه پایان یافت تا این ملی‌پوش ایرانی همچنان در پانیونیوس ماندنی شود.

پاناتینایکوس برای جذب مسعود شجاعی حاضر به پرداخت 150 هزار یورو بود اما پانیونیوس درخواست 400 هزار یورویی داشت و همین مسئله برای عدم توافق طرفین کافی بود. درخواست بالای پانیونیوس باعث شد تا مارینوس اوزونیدیس، سرمربی پاناتینایکوس نتواند شاگرد پیشین و مورد علاقه‌اش را به دست آورد.

در این میان تماس تلفنی عجیب باشگاه المپیاکوس تاثیر مهمی در نهایی نشدن انتقال مسعود شجاعی به تیم پاناتینایکوس شد. ظاهرا چند روز قبل مدیران باشگاه المپیاکوس در تماس تلفنی با همتایان خود در پانیونیوس با استفاده از رابطه نزدیک و عاطفی بین مدیران دو باشگاه گفتند چون در جریان عقد قرارداد کریم انصاری‌فرد پانیونیوسی‌ها مبلغ مورد نظر خود را به صورت نقدی و بدون تخفیف دریافت کردند، در نتیجه برای انتقال مسعود شجاعی به پاناتینایکوس هم باید همین فرایند طی شود. خواسته المپیاکوس توسط تیم همشهری پانیونیوس عملی شد و مسعود شجاعی نتوانست به تیم پاناتینایکوس برود، البته این باشگاه مطرح یونانی قصد دارد تا شجاعی را تابستان سال جاری میلادی پس از اتمام قرارداد یک ساله‌اش با پانیونیوس جذب کند.

سعید عزت‌اللهی نیز روز گذشته در صدر اخبار رسانه‌های ورزشی یونان بود که از احتمال انتقالش به یکی از تیم‌های المپیاکوس و پاناتینایکوس خبر داده بودند. یک رسانه ورزشی یونان درباره سعید عزت‌اللهی نوشته است: پیشنهاد تیم  المپیاکوس به سعید عزت اللهی واقعی و درست است. پیشنهادی که شامل عقد قرارداد سه‌ ساله با دستمزد 750 هزار یورویی است.

سعید عزت اللهی پس از پایان قراردادش با باشگاه روستوف روسیه در دسامبر 2016 میلادی (آذر ماه 1395) در حال مذاکره برای تمدید آن است و به احتمال فراوان به اردوی این تیم در ترکیه ملحق خواهد شد با این حال پیشنهاد المپیاکوس همچنان پابرجا است و شاید عزت‌اللهی در روزهای آینده با توجه به این که بازیکن آزاد است به آن پاسخ مثبت دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.