کرمان- استاندار کرمان گفت: تلاش خود را برای بازگشت روستاییان به مناطق خود به‌کار می‌بندیم و امیدواریم با این اقدامات از جمعیت حاشیه‌نشینی و آسیب‌های ناشی از آن جلوگیری شود.

تلاش می کنیم روستائیان به مناطق خود برگردند/ انرژی‌های نو و پاک سرمایه خدادادی

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی ظهر چهارشنبه در ستاد اقتصادمقاومتی شهرستان راور که با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد اظهار داشت: بزرگترین سرمایه شهرستان راور داشتن مردم خوب، تلاشگر و متدین است.

وی با اشاره به وجود خورشید تابناکی که ۳۲۵ روز بر شهرستان راور می‌تابد گفت: بهره‌گیری از این سرمایه خدادادی فرصت خوبی برای تولید انرژی‌های نو و پاک است.

استاندار کرمان با تاکید بر وجود ذخائر عظیم معدنی در این منطقه خاطرنشان کرد: معادن کشف شده و کشف نشده از دیگر ظرفیت‌های شهرستان راور است.

وی با بیان اینکه شهرستان راور در جنوب‌شرق کشور باب‌الرضا(ع) نام گرفته افزود: معین اقتصادی منطقه راور حتما این مسئله را مد نظر قرار می‌دهد.

رزم‌حسینی قالی دستباف راور را یکی از ظرفیت‌های این شهرستان برشمرد و گفت: با راه‌اندازی کارگاه‌های قالیبافی ستاد عتبات‌عالیات در شهرستان راور موفق شدیم وضعیت فرش راور را بهبود ببخشیم.

وی با اشاره به ایجاد شهرستان نمونه اقتصادمقاومتی قلعه‌گنج در استان کرمان از سال ۹۳ گفت: نگاه توانمندسازی در شهرستان قلعه‌گنج داشته‌ایم و با دنبال کردن فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی در این منطقه دستاوردهای خوبی به دست حاصل شد و شاهد افزایش شاخص‌های امنیتی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم در منطقه هستیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه مدیریت توسعه توسط بخش خصوصی در سراسر استان کرمان در حال اجراست گفت: ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) به صورت داوطلبانه برای مدیریت توسعه شهرستان راور پیش‌قدم شده که این ستاد هجدهمین موسسه غیر دولتی در مناطق هشت‌گانه اقتصاد مقاومتی استان کرمان است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در شهرستان راور با همت رئیس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) اقتصاد روستایی شکوفا شود تصریح کرد: تلاش خود را برای بازگشت روستاییان به مناطق خود به‌کار می‌بندیم و امیدواریم با این اقدامات از جمعیت حاشیه‌نشینی و آسیب‌های ناشی از آن جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.